Galerie: Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ vs. BMW X5 M50d

Postavili jsme proti sobě dvě zdánlivě nesrovnatelná SUV. Jenže jsou si podobná cenou i zaměřením na rychlosti chtivé řidiče. Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ vs. BMW X5 M50d Když auta postavíte čelem proti sobě, vypadá GLC jako trpaslík. Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ vs. BMW X5 M50d Porovnávat přepravní kapacitu obou vozů by bylo pošetilé. Podélně uložené motory ale srovnání snesou. BMW potřebuje více točivého momentu, protože váží o půl tuny víc než Mercedes. Na okresních silnicích GLC vyniká jízdními vlastnostmi. Zvuk z výfuků vás chytne za srdce. Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ BMW X5 M50d Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ BMW X5 M50d Obří maska s žebry nezvykle umístěnými na výšku (poznávací znamení AMG) odhaluje masivní chladič. Osm válců, čtyři litry, dvě turba. Sportovní volant od AMG s alcantarou vás vtáhne do hry. Sedadla AMG jsou lépe stavěna na rychlou jízdu. U GLC vzadu moc místa nečekejte. Křišťálová řadící páka BMW už je trochu kýč. Páka automatu pod volantem je klasika Mercedesu. GLC má čtyři hranaté koncovky výfuku, tlačítkem otevřete klapky a zvýšíte zvuk. BMW schovalo trubku do rámečku.