Postavili jsme proti sobě dvě zdánlivě nesrovnatelná SUV.
Zdroj: Jan Markovič
Jenže jsou si podobná cenou i zaměřením na rychlosti chtivé řidiče.
Zdroj: Jan Markovič
Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ vs. BMW X5 M50d
Zdroj: Jan Markovič
Když auta postavíte čelem proti sobě, vypadá GLC jako trpaslík.
Zdroj: Jan Markovič
Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+ vs. BMW X5 M50d
Zdroj: Jan Markovič
Porovnávat přepravní kapacitu obou vozů by bylo pošetilé.
Zdroj: Jan Markovič
Podélně uložené motory ale srovnání snesou.
Zdroj: Jan Markovič
BMW potřebuje více točivého momentu, protože váží o půl tuny víc než Mercedes.
Zdroj: Jan Markovič
Na okresních silnicích GLC vyniká jízdními vlastnostmi.
Zdroj: Jan Markovič
Zvuk z výfuků vás chytne za srdce.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+
Zdroj: Jan Markovič
BMW X5 M50d
Zdroj: Jan Markovič
Mercedes-AMG GLC Coupé 63 4Matic+
Zdroj: Jan Markovič
BMW X5 M50d
Zdroj: Jan Markovič
Obří maska s žebry nezvykle umístěnými na výšku (poznávací znamení AMG) odhaluje masivní chladič.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Osm válců, čtyři litry, dvě turba.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Sedadla AMG jsou lépe stavěna na rychlou jízdu.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
U GLC vzadu moc místa nečekejte.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Křišťálová řadící páka BMW už je trochu kýč.
Zdroj: Jan Markovič
Páka automatu pod volantem je klasika Mercedesu.
Zdroj: Jan Markovič
GLC má čtyři hranaté koncovky výfuku, tlačítkem otevřete klapky a zvýšíte zvuk.
Zdroj: Jan Markovič
BMW schovalo trubku do rámečku.
Zdroj: Jan Markovič