Zdroj: NOVAGUE
ARO 24.
Zdroj: ARO
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic.
Zdroj: Puiu Nicolae
Dacia 1300.
Zdroj: Dacia
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris.
Zdroj: Alexandru Maris
Dacia 1300 Kombi.
Zdroj: Dacia
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake.
Zdroj: Marius Flitar
FSO Polonez.
Zdroj: FSO
Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně.
Zdroj: Pawel Zarecki
Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně.
Zdroj: Pawel Zarecki
Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně.
Zdroj: Pawel Zarecki
Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně.
Zdroj: Pawel Zarecki
Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé.
Zdroj: Damian Wolinski
Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé.
Zdroj: Damian Wolinski
Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé.
Zdroj: Damian Wolinski
Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé.
Zdroj: Damian Wolinski
Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé.
Zdroj: Damian Wolinski
Polski Fiat 126p.
Zdroj: Polski Fiat
Designér pod přezdívkou pitekkkk je autorem této moderní verze známého „Malucha“, tedy Fiatu 126p.
Zdroj: pitekkkk
Designér pod přezdívkou pitekkkk je autorem této moderní verze známého „Malucha“, tedy Fiatu 126p.
Zdroj: pitekkkk
Polski Fiat 125p.
Zdroj: Polski Fiat
Stejný designér si pak vzal do parády také vizi nástupce sedanu Fiatu 125p.
Zdroj: pitekkkk
Stejný designér si pak vzal do parády také vizi nástupce sedanu Fiatu 125p.
Zdroj: pitekkkk
Polski Fiat 128p
Zdroj: Polski Fiat
Radovan Varicak pro německý web AutoBild dokázal vytvořit opravdu přesvědčivý koncept nástupce malého sedanu Fiat 128p.
Zdroj: Radovan Varicak/autobild.de
Lada 2101.
Zdroj: Lada
Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art.
Zdroj: Diseno-Art
Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art.
Zdroj: Diseno-Art
Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art.
Zdroj: Diseno-Art
Zdroj: Diseno-Art
Moskvič 412.
Zdroj: AZLK Moskvič
Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Moskvič 427.
Zdroj: AZLK Moskvič
Stejný recept Evgeniy Krastev nakonec použil také u kombi verze Moskviče 427.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Stejný recept Evgeniy Krastev nakonec použil také u kombi verze Moskviče 427.
Zdroj: Evgeniy Krastev
Oltcit Club.
Zdroj: Oltcit
Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa.
Zdroj: Alexandru Roventa
Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa.
Zdroj: Alexandru Roventa
Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa.
Zdroj: Alexandru Roventa
Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa.
Zdroj: Alexandru Roventa
Škoda 110 R.
Zdroj: Škoda
Nástupce legendárního „erka“ vytvořil pro německý web AutoBild designér Radovan Varicak. Stejně jako původní auto má dokonce motor pomyslně umístěný vzadu.
Zdroj: Radovan Varicak/autobild.de
Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200.
Zdroj: NOVAGUE
Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200.
Zdroj: NOVAGUE
Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200.
Zdroj: NOVAGUE
Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200.
Zdroj: NOVAGUE
Škoda 1203 Minibus.
Zdroj: Škoda
Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela.
Zdroj: Derek Martel
Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela.
Zdroj: Derek Martel
Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela.
Zdroj: Derek Martel
Tatra T603.
Zdroj: Tatra
Skeč novodobé verze Tatry 603 má na svědomí návrhář Matt Finbow.
Zdroj: Matt Finbow
Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903.
Zdroj: Michal Jelínek
Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903.
Zdroj: Michal Jelínek
Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903.
Zdroj: Michal Jelínek
Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan.
Zdroj: Sasank Gopinathan
Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan.
Zdroj: Sasank Gopinathan
Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan.
Zdroj: Sasank Gopinathan
Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan.
Zdroj: Sasank Gopinathan
Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan.
Zdroj: Sasank Gopinathan
Trabant 601.
Zdroj: Sachsenring
Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil.
Zdroj: Herpa Miniaturmodelle
Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil.
Zdroj: Herpa Miniaturmodelle
Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil.
Zdroj: Herpa Miniaturmodelle
Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu.
Zdroj: IndiKar
Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu.
Zdroj: IndiKar
Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu.
Zdroj: IndiKar
Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu.
Zdroj: IndiKar
Volha GAZ M24.
Zdroj: Volha GAZ
Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL.
Zdroj: Bukin
Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL.
Zdroj: Bukin
Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL.
Zdroj: Bukin
Mnohem střídmější koncept moderní Volhy pak představuje s modelem 3113 jistý Samir Sadikhov.
Zdroj: Samir Sadikhov
Wartburg 353.
Zdroj: AWE
Autorem vidiny moderního Wartburgu je designér Radovan Varicak.
Zdroj: Radovan Varicak/autobild.de
Zastava Yugo 45А.
Zdroj: Zastava
Malinkaté Yugo přetvořil do vtipného konceptu elektromobilu designér Milos Parpovic. Vzadu by měl mít vyhřívaná místa na dveřích zavazadlového prostoru, kdyby vás musel někdo v zimě tlačit.
Zdroj: Milos Parpovic
Malinkaté Yugo přetvořil do vtipného konceptu elektromobilu designér Milos Parpovic. Vzadu by měl mít vyhřívaná místa na dveřích zavazadlového prostoru, kdyby vás musel někdo v zimě tlačit.
Zdroj: Milos Parpovic
ZAZ 966 Záporožec.
Zdroj: ZAZ
Lidové vozítko ZAZ převedl do mnohem zábavnější moderní formy designér Zubarev N.
Zdroj: Zubarev N
Lidové vozítko ZAZ převedl do mnohem zábavnější moderní formy designér Zubarev N.
Zdroj: Zubarev N
ZIL 4104.
Zdroj: ZIL
Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů.
Zdroj: Slava Saakyan
Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů.
Zdroj: Slava Saakyan
Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů.
Zdroj: Slava Saakyan
Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů.
Zdroj: Slava Saakyan
Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů.
Zdroj: Slava Saakyan
Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel.
Zdroj: Yaroslaw Yakowlew/Bernd Weel
Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel.
Zdroj: Yaroslaw Yakowlew/Bernd Weel
Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel.
Zdroj: Yaroslaw Yakowlew/Bernd Weel
Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel.
Zdroj: Yaroslaw Yakowlew/Bernd Weel