Popis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Díly karosérie se lisují z plechu v tomto obrovském lisu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Lisovacích forem je třeba desítky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výlisky se skladují v regálech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A pak si je přeberou svařovací roboti

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Celá svařená karosérie pak směřuje do lakovny a odtud do montážní haly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde mají závazek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Do karosérie se postupně vkládají větší i menší díly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Například těsnění dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A téměř na konci linky dostane vůz kola

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jenže pak ještě směřuje na montáž baterie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je to obrovský díl s hmotností 455 kilogramů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto vypadá ještě nezaplněný spodek vozu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Baterie se připevňuje šrouby

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je jich zapotřebí 22

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Utahování mají na starosti speciální nástroje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pak ještě přijde výstupní kontrola a test na zkušební dráze

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Právě tento týden se z Nošovic začaly odvážet první vyrobené elektromobily pro zákazníky

Zdroj: Hyundai

Popis

Odjíždějí na kamiónech i na železničních vagonech

Zdroj: Hyundai

Popis

Kona Electric z Nošovic má motor s výkonem přes 200 koní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Od loňska je v interiéru také větší displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jinak jde o stejný vůz, jaký dosud přijížděl z Koreje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kona Electric je jedním z trojice v Nošovicích vyráběných modelů

Zdroj: Radek Pecák