Zdroj: Radek Pecák
Díly karosérie se lisují z plechu v tomto obrovském lisu
Zdroj: Radek Pecák
Lisovacích forem je třeba desítky
Zdroj: Radek Pecák
Výlisky se skladují v regálech
Zdroj: Radek Pecák
A pak si je přeberou svařovací roboti
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zde mají závazek
Zdroj: Radek Pecák
Do karosérie se postupně vkládají větší i menší díly
Zdroj: Radek Pecák
Například těsnění dveří
Zdroj: Radek Pecák
A téměř na konci linky dostane vůz kola
Zdroj: Radek Pecák
Jenže pak ještě směřuje na montáž baterie
Zdroj: Radek Pecák
Je to obrovský díl s hmotností 455 kilogramů
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá ještě nezaplněný spodek vozu
Zdroj: Radek Pecák
Baterie se připevňuje šrouby
Zdroj: Radek Pecák
Je jich zapotřebí 22
Zdroj: Radek Pecák
Utahování mají na starosti speciální nástroje
Zdroj: Radek Pecák
Pak ještě přijde výstupní kontrola a test na zkušební dráze
Zdroj: Radek Pecák
Právě tento týden se z Nošovic začaly odvážet první vyrobené elektromobily pro zákazníky
Zdroj: Hyundai
Odjíždějí na kamiónech i na železničních vagonech
Zdroj: Hyundai
Kona Electric z Nošovic má motor s výkonem přes 200 koní
Zdroj: Radek Pecák
Od loňska je v interiéru také větší displej
Zdroj: Radek Pecák
Jinak jde o stejný vůz, jaký dosud přijížděl z Koreje
Zdroj: Radek Pecák
Kona Electric je jedním z trojice v Nošovicích vyráběných modelů
Zdroj: Radek Pecák