Popis

Její automobily si kupovaly i ty nejvýznamnější osobnosti. Tuto Pragu Golden například vlastnil prezident Beneš

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zchátralý statek ve Zbuzanech pan příhoda koupil a zrekonstruoval

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Uvnitř je velké nádvoří

Zdroj: Radek Pecák

A v budovách kolem něho exponáty dokumentující celou historii značky Praga

Popis

A v budovách kolem něho exponáty dokumentující celou historii značky Praga

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Během tří let, co se dovnitř nesmí, většinu z nich pokryl prach

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na půdě je kompletní výrobní dokumentace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pan Příhoda nashromáždil i tisíce dílů k autům a další technice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Některé vozy čekají na renovaci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Většina, včetně tohoto z roku 1908, je ale provozuschopná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Praga byla po většinu první republiky největší českou automobilkou a vyráběla i luxusní auta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Včetně osmiválcových modelů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V muzeu jsou samozřejmě i další ukázky výrobního sortimentu Praga

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Praga hojně vyráběla pro armádu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a třeba také pro komunální služby

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Krásné jsou její hasičské vozy. Ty ovšem v muzeu nyní nejsou. Pan Příhoda je zapůjčil do hasičského muzea ve Zbirohu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další zajímavé vozy jsou nyní k vidění v Muzeu Karosářství ve Vysokém Mýtě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Včetně této Pragy Golden, která se pyšní zlatou medailí získanou na pařížském autosalonu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt