Zdroj: Radek Pecák
Zchátralý statek ve Zbuzanech pan příhoda koupil a zrekonstruoval
Zdroj: Radek Pecák
Uvnitř je velké nádvoří
Zdroj: Radek Pecák
A v budovách kolem něho exponáty dokumentující celou historii značky Praga
Zdroj: Radek Pecák
Během tří let, co se dovnitř nesmí, většinu z nich pokryl prach
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Pan Příhoda nashromáždil i tisíce dílů k autům a další technice
Zdroj: Radek Pecák
Některé vozy čekají na renovaci
Zdroj: Radek Pecák
Většina, včetně tohoto z roku 1908, je ale provozuschopná
Zdroj: Radek Pecák
Praga byla po většinu první republiky největší českou automobilkou a vyráběla i luxusní auta
Zdroj: Radek Pecák
Včetně osmiválcových modelů
Zdroj: Radek Pecák
Její automobily si kupovaly i ty nejvýznamnější osobnosti. Tuto Pragu Golden například vlastnil prezident Beneš
Zdroj: Radek Pecák
V muzeu jsou samozřejmě i další ukázky výrobního sortimentu Praga
Zdroj: Radek Pecák
Praga hojně vyráběla pro armádu
Zdroj: Radek Pecák
a třeba také pro komunální služby
Zdroj: Radek Pecák
Krásné jsou její hasičské vozy. Ty ovšem v muzeu nyní nejsou. Pan Příhoda je zapůjčil do hasičského muzea ve Zbirohu
Zdroj: Radek Pecák
Další zajímavé vozy jsou nyní k vidění v Muzeu Karosářství ve Vysokém Mýtě
Zdroj: Radek Pecák
Včetně této Pragy Golden, která se pyšní zlatou medailí získanou na pařížském autosalonu
Zdroj: Radek Pecák