Škoda 110 L Rallye rakouského cukráře a závodníka
Zdroj: Radek Pecák
Nejstarší závodní auto -Popular Special Sport kupé
Zdroj: Radek Pecák
Toto je pravděpodobně nejrychlejší auto v expozici - okruhový Rapid zvládl až 265 kilometrů v hodině
Zdroj: Radek Pecák
Kultovní 130 RS ve verzi pro okruhy
Zdroj: Radek Pecák
Kompletní zázemí rallyového týmu z 80. let
Zdroj: Radek Pecák
Výstavní nepojízdný exemplář chystané Škody Superb pro okruhové závodění
Zdroj: Radek Pecák
Pick-Up Škoda SA 1203 Kamyonet
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadaly exportní verze Škodovek pro Velkou Británii
Zdroj: Radek Pecák
Prototyp vozu Škoda 1000 MB
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
V Bratislavě vznikl tento prototyp
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavostí jsou ručně malované Škody pro charitativní dražby
Zdroj: Radek Pecák
Tento prototyp Škody Garde se několik let před zahájením sériové výroby dostal do rukou VIP zákazníka
Zdroj: Radek Pecák
V muzeu jsou také designové makety prvního novodobého Superbu
Zdroj: Radek Pecák
Toto je ona Škoda 110 R pro Brežněva. V této podobě se nakonec nevyráběla
Zdroj: Radek Pecák
Vůz ministerského předsedy Zemana
Zdroj: Radek Pecák
i s popelníčkem
Zdroj: Radek Pecák
Toto je Superb Václava Klause. Skoro vůbec s ním nejezdil
Zdroj: Radek Pecák
V expozici dodávkových vozů je krásně zrenovovaný pohřební vůz
Zdroj: Radek Pecák
a také sanitní provedení
Zdroj: Radek Pecák
Vybavení se od dnešních sanitek dost liší
Zdroj: Radek Pecák
Nekorektní Škoda Henlein ze silvestrovského vydání České sody
Zdroj: Radek Pecák
a její vnitřní výbava
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do části expozice
Zdroj: Radek Pecák