Popis

Škoda 110 L Rallye rakouského cukráře a závodníka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejstarší závodní auto -Popular Special Sport kupé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je pravděpodobně nejrychlejší auto v expozici - okruhový Rapid zvládl až 265 kilometrů v hodině

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kultovní 130 RS ve verzi pro okruhy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kompletní zázemí rallyového týmu z 80. let

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výstavní nepojízdný exemplář chystané Škody Superb pro okruhové závodění

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pick-Up Škoda SA 1203 Kamyonet

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto vypadaly exportní verze Škodovek pro Velkou Británii

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp vozu Škoda 1000 MB

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp kombi řady 720 z konce 60. let

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V Bratislavě vznikl tento prototyp

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zajímavostí jsou ručně malované Škody pro charitativní dražby

Zdroj: Radek Pecák

Tento prototyp Škody Garde se několik let před zahájením sériové výroby dostal do rukou VIP zákazníka

Popis

Tento prototyp Škody Garde se několik let před zahájením sériové výroby dostal do rukou VIP zákazníka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V muzeu jsou také designové makety prvního novodobého Superbu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je ona Škoda 110 R pro Brežněva. V této podobě se nakonec nevyráběla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz ministerského předsedy Zemana

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i s popelníčkem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je Superb Václava Klause. Skoro vůbec s ním nejezdil

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V expozici dodávkových vozů je krásně zrenovovaný pohřební vůz

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a také sanitní provedení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vybavení se od dnešních sanitek dost liší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nekorektní Škoda Henlein ze silvestrovského vydání České sody

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a její vnitřní výbava

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pohled do části expozice

Zdroj: Radek Pecák