Popis

Škoda 110 L Rallye rakouského cukráře a závodníka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejstarší závodní auto -Popular Special Sport kupé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je pravděpodobně nejrychlejší auto v expozici - okruhový Rapid zvládl až 265 kilometrů v hodině

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kultovní 130 RS ve verzi pro okruhy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kompletní zázemí rallyového týmu z 80. let

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výstavní nepojízdný exemplář chystané Škody Superb pro okruhové závodění

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pick-Up Škoda SA 1203 Kamyonet

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto vypadaly exportní verze Škodovek pro Velkou Británii

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp vozu Škoda 1000 MB

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prototyp kombi řady 720 z konce 60. let

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V Bratislavě vznikl tento prototyp

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zajímavostí jsou ručně malované Škody pro charitativní dražby

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tento prototyp Škody Garde se několik let před zahájením sériové výroby dostal do rukou VIP zákazníka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V muzeu jsou také designové makety prvního novodobého Superbu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je ona Škoda 110 R pro Brežněva. V této podobě se nakonec nevyráběla

Zdroj: Radek Pecák

Vůz ministerského předsedy Zemana

Popis

Vůz ministerského předsedy Zemana

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i s popelníčkem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je Superb Václava Klause. Skoro vůbec s ním nejezdil

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V expozici dodávkových vozů je krásně zrenovovaný pohřební vůz

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a také sanitní provedení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vybavení se od dnešních sanitek dost liší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nekorektní Škoda Henlein ze silvestrovského vydání České sody

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a její vnitřní výbava

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pohled do části expozice

Zdroj: Radek Pecák