Zdroj: Dodge
15. – 13. Honda NSX. Z 0 na 100 km/h za 2,9 s. Novou NSX pohání hybridní soustava, která využívá tři elektromotory a dvakrát přeplňovaný 3,5litrový šestiválec. Společně produkují 582 koní (428 kW) a 550 Nm.
Zdroj: Honda
15. – 13. Porsche 911 Turbo S: Z 0 na 100 km/h za 2,9 s. Pohon všech kol, skvělý systém kontroly startu, bleskově rychlá převodovka a dvakrát přeplňovaný boxer o výkonu 580 koní (426 kW) a točivém momentu 750 Nm. Času zrychlení se nelze divit.
Zdroj: Porsche
Zdroj: Ferrari
12. – 10. Lamborghini Aventador SV. Z 0 na 100 km/h za 2,8 s. O setinu rychlejší je ostrý Aventador, který na všechna kola posílá 750 koní (552 kW) a 690 Nm točivého momentu z 6,5litrového dvanáctiválce. Navíc vypadá rychle, i když stojí.
Zdroj: Lamborghini
12. – 10. BAC Mono. Z 0 na 100 km/h za 2,8 s. Italskému supersportu se časem vyrovnává okruhová hračka z Anglie. Čtyřválec Ford o výkonu 305 koní (224 kW) a točivém momentu 308 Nm je uložen do lehoučkého karbonového šasi vážícího jen 580 kg.
Zdroj: BAC
12. – 10. Tesla Model S P90D. Z 0 na 100 km/h za 2,8 s. Mezi supersporty se procpal i komfortní elektrický sedan od Tesly. Kromě výkonu 539 koní (396 kW) má od nulových otáček elektromotorů dostupný i obří točivý moment 967 Nm.
Zdroj: Tesla
9. Caterham 620R. Z 0 na 100 km/h za 2,79 s. Kompresorem přeplňovaný čtyřválec produkuje 315 koní (232 kW) a 298 Nm točivého momentu. Díky celkové hmotnosti vozu 572 kg tu však máme poměr 620 koní na tunu váhy.
Zdroj: Caterham
8. – 7. Hennessey Venom GT. Z 0 na 100 km/h za 2,7 s. Výrazně přepracovaný Lotus Exige od texaské firmy je rychlý ve všech ohledech. Sedmilitrový osmiválec má dvě turba a produkuje v poslední verzi 1471 koní (1082 kW) a 1566 Nm točivého momentu.
Zdroj: Hennessey
8. – 7. Koenigsegg Regera. Z 0 na 100 km/h za 2,7 s. Kombinací pětilitrového osmiválce se dvěma turby a tří elektromotorů má Regera výkonu a krouticího momentu na rozdávání. Přesněji 1500 koní (1100 kW) a 2000 Nm.
Zdroj: Koenigsegg
6. – 4. Rimac Concept One. Z 0 na 100 km/h za 2,5 s. Chorvatská malosériovka se svým elektromobilem poráží ve sprintu i ty nejlepší hypersporty. Za své schopnosti vděčí čtyřem elektromotorům o kombinovaném výkonu 1088 koní (811 kW) a 1600 Nm.
Zdroj: Rimac
6. – 4. Ariel Atom 3.5R. Z 0 na 100 km/h za 2,5 s. Na úrovni šíleného elektromobilu se drží legendární Atom. Když nacpete dvoulitr o výkonu 355 koní (261 kW) a točivém momentu 330 Nm do trubkového rámu o hmotnosti 550 kg, začnou se dít věci.
Zdroj: Ariel
6. – 4. Bugatti Chiron. Z 0 na 100 km/h za 2,5 s. Skoro dvoutunový luxusní hypersport ohýbá fyzikální zákony. Dalo se to ovšem čekat - auto pohání 16válec se čtyřmi turbodmychadly, výkonem 1500 koní (1103 kW) a točivým momentem 1600 Nm.
Zdroj: Bugatti
3. – 2. Tesla Model S P100D. Z 0 na 100 km/h za 2,4 s. K těsnému vrcholu nejrychleji akcelerujících vozů světa patří i nejnovější varianta Modelu S. Dva elektromotory mají kombinovaný výkon 680 koní (500 kW) a točivý moment 1072 Nm.
Zdroj: Tesla
3. – 2. Ultima Evolution Coupé. Z 0 na 100 km/h za 2,4 s. Malosériová Ultima se často přehlíží. Tenhle silniční závoďák váží pouhých 950 kg, přičemž jeho přeplňovaná 6,8litrová V8 má 1034 koní (760 kW) a 1024 Nm točivého momentu.
Zdroj: Ultima
1. Dodge Challenger SRT Demon. Z 0 na 100 km/h za 2,3 s. Auto, které vzniklo jako speciál na sprinty, ale smí i na silnici. 852 koní (626 kW) a 1044 Nm točivého momentu z 6,2 litrového kompresorem přeplňovaného osmiválce zajišťuje opravdové peklo.
Zdroj: Dodge