Popis

Zdroj: Toyota

Popis

Na posledním 20. místě se umístila Toyota Hilux, kterou většina průzkumů řadí mezi nejspolehlivější automobily vůbec. Podle pojišťovny však Hilux patří spíše k podprůměru, a to zejména co se motoru a převodovky týče. Index 145.

Zdroj: Toyota

Popis

Jeep Pariot, který letos skončil na 19. příčce, je velmi náchylný na podvozek a zavěšení. V ostatních ohledech nemá výrazné problémy.

Zdroj: Jeep

Popis

Chevrolet Captiva už patří mezi horší modely, ovšem index 141 stále není oproti takovému BMW X3, které je předposlední s indexem 239. Captiva je náchylná na podvozek a zavěšení kol.

Zdroj: Chevrolet

Popis

Subaru Forester s indexem 107 patří mezi horší průměr. Náchylný je na podvozek a zavěšení. 17. místo.

Zdroj: Subaru

Popis

Ani Volvo XC60 nepatří mezi nejspolehlivější vozy. Index 105 ho řadí na 16 místo z 20.

Zdroj: Volvo

Popis

Ford Kuga je s indexem 104 spíše průměrný, pořád však je ve srovnání s prémiovými modely na tom lépe. 15. místo.

Zdroj: Ford

Popis

Ani BMW zrovna neoslňuje, ovšem to potvrzuje také německy TUV. Cekově 14. místo a index 101 je však z portfolia mnichovské automobilky ještě velmi solidní. Jednoznačně nejdražší servis.

Zdroj: BMW

Popis

Dalším zástupcem korejské provenience je Kia Sportage na 13. místě. Také ona je považována za průměrně spolehlivou, s indexem 99. Stejně jako Hyundai nejvíce trpí na motor.

Zdroj: Kia

Popis

Ani druhý zástupce Toyoty nepatří mezi nejvíce spolehlivé vozy. Oblíbená Toyota RAV4 je s indexem 96 na 12 místě. V průměru 6letá auta nejvíce trpí na motor a podvozek.

Zdroj: Toyota

Popis

Nissan X-Trail platí za robustní SUV, což potvrzuje také index spolehlivosti 99 společnosti Warranty Direct. Slabinou bývá podvozek a zavěšení, a také elektroinstalace. 11. pozice.

Zdroj: Nissan

Popis

Peugeot 4007 obsadil s indexem 87 desáté místo. Největší slabinou je podvozek a zavěšení kol. Zajímavé je, že Outlander je mimo první 20 a nejvíc ho zlobí motor. Mitsubishi má index 152 a obsadilo 23. místo.

Zdroj: Peugeot

Popis

Škoda Yeti je na 9. místě s indexem 83. Patří mezi nejmladší auta, s průměrem 3,88 roku a trpí především na elektriku a motor. Oprava je o něco dražší, než u srovnatelné konkurence. Výrazně však překonává Tiguan, který je až 22.

Zdroj: Skoda

Popis

Špatně si nevede ani Renault Koleos na 8. místě. Ve všech ohledech, kromě podvozku a zavěšení, si vede nadprůměrně dobře. Index 78.

Zdroj: Renault

Popis

Citroen C-Crosser je na tom z trojčat Mitsubishi-Peugeot-Citroen nejlepší. S indexem 76 mu patří 7. místo.

Zdroj: Citroen

Popis

Kdyby nebylo motoru, Hyundai Tucson by atakoval nejvyšší příčky. Takhle se musí spokojit se 6. místem, což vůbec není špatné. Minimálně ukazuje, že Hyundai staví spolehlivá auta.

Zdroj: Hyundai

Popis

Audi A4 Allroad patří mezi ty lepší prémiové vozy a patří jí celkově 5. místo. S indexem 64 jde o nejlepší inglostadtský model vůbec. Takové Audi Q5 totálně propadlo a je poslední.

Zdroj: Audi

Popis

Honda CR-V je nejprodávanější SUV na světě a tuto pozici potvrzuje také svou spolehlivostí. S indexem 60 je považováno za nadprůměrně spolehlivé. Nejvíce trpí na elektroinstalaci.

Zdroj: Honda

Popis

Suzuki Grand Vitara je na třetím místě. Podle Warranty Index je nadprůměrně spolehlivá. Když už zazlobí, tak palivový systém, případně motor.

Zdroj: Suzuki

Popis

Suzuki SX4 je na druhém místě. Také tento model trpí nejvíce na podvozek a zavěšení. Fiat Sedici v seznamu vůbec není, pravděpodobně proto, že si ho Britové nekupují, případně nepojišťují.

Zdroj: Suzuki

Popis

Mezi kompaktními SUV je absolutní hvězda Suzuki Jimny. Index 33 je vysoký nadprůměr. Kvůli svému určení trpí zejména na podvozek a zavěšení. 1. místo.

Zdroj: Suzuki

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt