Zdroj: Honda
10. Mitsubishi ASX – Pětileté ASX může být fajn volbou jako crossover do města i lehčího terénu. Vešlo se do desítky nejspolehlivějších, ale staří se umí projevit. Statistiky ukazují, že nejvíce trpí závadami na elektroinstalaci a podvozku.
Zdroj: Mitsubishi
9. Nissan X-Trail – Starší X-Trail máme v paměti stále jako odvážného pracanta do terénu. Ani na silnici se však neztratí a dokáže být opravdovým držákem. Když už se ale něco pokazí, nejčastěji půjde o podvozek nebo elektroinstalaci.
Zdroj: Nissan
8. Citroën C-Crosser – Evropan, který stojí na japonské technice od Mitsubishi Outlander. Překvapivě se ale v seznamu dostal výše, protože je generačně mladší. Výdaje v servisu pak nejčastěji putují do motoru nebo podvozku.
Zdroj: Citroën
7. Renault Koleos – Francouzský Renault s japonskou technikou a výrobou v Koreji vlastně taky moc nezastupuje evropská SUV. Nevadí, když má jít mezi ojetinami o dosti spolehlivé auto. Ve svém staří pak dle statistik trpí nejvíce na podvozkové komponenty.
Zdroj: Renault
6. Hyundai Tucson – Současně je u nás Hyundai populární, takže zájemců po ojetinách bude určitě hodně. I přes dobrou pověst v celkové desítce je ale známo, že majitelé zůstanou v servisu nejčastěji kvůli poruchám motoru.
Zdroj: Hyundai
5. Lexus RX – Luxusní značka Toyoty může být fajn volbou, pokud nechcete spadnout do davu a užít si trochu více komfortu. A spolehlivostí na tom není řada RX vůbec špatně. Jestli ale něco nevydrží, nejčastěji to bude chlazení či podvozek.
Zdroj: Lexus
Zdroj: Honda
3. Suzuki Grand Vitara – Se starou dobrou Vitarou snad nemůžete šlápnout vedle a pěkné třetí místo v seznamu to potvrzuje. Když však přijde na zádrhele, nejčastěji zlobí motor, palivový systém a elektroinstalace.
Zdroj: Suzuki
2. Suzuki SX4 – Správně civilizované kompaktní SUV, které se také nezalekne terénu díky schopnému pohonu všech kol. Druhé nejspolehlivější auto si dle statistiky nejvíce stěžuje na podvozkové komponenty.
Zdroj: Suzuki
1. Suzuki Jimny – Maličké Jimny dnes představuje jedno z mála kompaktních a docela spartanských SUV/off-roadů, které toho v terénu zvládnou opravdu hodně. K minimální poruchovosti lze pochopit, že když už se něco pokazí, nejčastěji je tomu na podvozku.
Zdroj: Suzuki