Popis

Konec vyhrazeného pruhu pro cyklisty

Zdroj: Jiří Patera

Popis

Pruh může skončit třeba před kruhovým objezdem

Zdroj: Jiří Patera

Popis

Auto může přejet pruh při odbočování, musí ale dát cyklistům přednost

Zdroj: Jiří Patera

Vyhrazený pruh končí a začíná pouze ten označený piktogramy

Popis

Vyhrazený pruh končí a začíná pouze ten označený piktogramy

Zdroj: Jiří Patera

Popis

Pouze na třetím typu přechodu (přejezdu) nemusejí cyklisté sesedat

Zdroj: Jiří Patera

Popis

Na smíšené stezce je třeba respektovat práva obou skupin

Zdroj: Jiří Patera

Popis

Také těchto pruhů. Pokud vypadá takto, tak do nich motorista vjíždět nesmí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Někdy se ale kříží s jízdními pruhy. Například v pražské ulici v Olšinách, před křižovatkou v Olšinách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je to tu docela komplikované. Naštěstí tudy moc cyklistů neprojíždí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Obnova značení vyhrazených míst pro zastavení na křižovatce by mohla být častější

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Do tohoto koridoru v ulici Vršovická již vozidla můžou zasahovat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro mnohé motoristy je to ovšem docela zmatečná situace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V Karlíně můžou cyklisté i do protisměru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A vjíždět tak do jednosměrek vstříc nic netušícím motoristům

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nové složité místo přibylo letos na sjezdu na Bubenské nábřeží

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Naštěstí ne všech nově rekosntruovaných ulicích není nutno cyklopruhy vytvářet. Například v Husitské ulici, neboť souběžně vede cyklostezka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ať jsou pruhy sebelépe vyznačené, vždy bude docházet ke kolizním situacím

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pozor je třeba dávat zejména na koncích pruhů

Zdroj: Jiří Patera

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt