Zdroj: Jiří Patera
Pruh může skončit třeba před kruhovým objezdem
Zdroj: Jiří Patera
Auto může přejet pruh při odbočování, musí ale dát cyklistům přednost
Zdroj: Jiří Patera
Vyhrazený pruh končí a začíná pouze ten označený piktogramy
Zdroj: Jiří Patera
Pouze na třetím typu přechodu (přejezdu) nemusejí cyklisté sesedat
Zdroj: Jiří Patera
Na smíšené stezce je třeba respektovat práva obou skupin
Zdroj: Jiří Patera
Také těchto pruhů. Pokud vypadá takto, tak do nich motorista vjíždět nesmí
Zdroj: Radek Pecák
Někdy se ale kříží s jízdními pruhy. Například v pražské ulici v Olšinách, před křižovatkou v Olšinách
Zdroj: Radek Pecák
Je to tu docela komplikované. Naštěstí tudy moc cyklistů neprojíždí
Zdroj: Radek Pecák
Obnova značení vyhrazených míst pro zastavení na křižovatce by mohla být častější
Zdroj: Radek Pecák
Do tohoto koridoru v ulici Vršovická již vozidla můžou zasahovat
Zdroj: Radek Pecák
Pro mnohé motoristy je to ovšem docela zmatečná situace
Zdroj: Radek Pecák
V Karlíně můžou cyklisté i do protisměru
Zdroj: Radek Pecák
A vjíždět tak do jednosměrek vstříc nic netušícím motoristům
Zdroj: Radek Pecák
Nové složité místo přibylo letos na sjezdu na Bubenské nábřeží
Zdroj: Radek Pecák
Naštěstí ne všech nově rekosntruovaných ulicích není nutno cyklopruhy vytvářet. Například v Husitské ulici, neboť souběžně vede cyklostezka
Zdroj: Radek Pecák
Ať jsou pruhy sebelépe vyznačené, vždy bude docházet ke kolizním situacím
Zdroj: Radek Pecák
Pozor je třeba dávat zejména na koncích pruhů
Zdroj: Jiří Patera