Zdroj: Mazda
Zdroj: Mazda
Volně stojící displej je jediný rušivý prvek jinak dokonalé narvženého a ergonomicky rozloženého interiéru.
Zdroj: Mazda
Jízdními vlastnostmi je Mazda na absolutním vrcholu. Zapomeňte na koncern.
Zdroj: Mazda
Maska chaldiče zasahující pod světla je výrazným designovým prvkem modernizované přídě.
Zdroj: Mazda
Stejně jako v předu, i vzadu si desgonéři pohráli s chromovými inserty a plochami karoserie.
Zdroj: Mazda
Mazda jako první automobilka na světě použila metriál Ultrasuede NU, který je užasný na dotek. Připomíná alcantaru a posouvá interiér mezi prémiové vozy.
Zdroj: Mazda
Nová LED světla mají o 80 metrů delší dosvit a tvoří je 20 jednotlivých bloků.
Zdroj: Mazda
Nová je také výplň masky chladiče. Pod znakem se nachází jedna ze čtyř kamer.
Zdroj: Mazda
V interéru novinky nezůstal kámen na kameni.
Zdroj: Mazda
Předchozí provedení patřilomezi nejatraktivnější vozy svékategorie. Nová Mazda6 tuto pozici pevně drží.
Zdroj: Mazda
Nově je k dispozici 360° pohled z ptačí perspektivy.
Zdroj: Mazda
Odvětrávání sedaček je u Mazdy použito poprvé a na rozdíl od ostatních, zde systém vzduch nefouká, ale odsává. a ne
Zdroj: Mazda
Detaily interiéru jsou propracované a na pohled nádherné.
Zdroj: Mazda
Kromě jiného zadního nárazníku se zvětšil také průměr koncovek.
Zdroj: Mazda
V nabídce jsou dva zzážehov a jeden vznětový motor. Všechny byly výrazně modernizované.
Zdroj: Mazda
Modernizace 2018 je již druhou v pořadí.
Zdroj: Mazda
Jinéjsou také boční dveře. Jsu tenčí,mají silnější zvukovou izolaci a jinak tvarovanou plochu.
Zdroj: Mazda
Manuální převodvka je lepšé volbou. Automat je na dynamické schopnostivozu poněkud pohodově naladěn.
Zdroj: Mazda
Nová Mazda6 MY 2108 je neobvyke důkladnou modernizací.
Zdroj: Mazda
Červená barva Soul Red je jiná, než ta,kterou u Mazdy vídáme běžně.
Zdroj: Mazda
Zdroj: Mazda