Zdroj: Škoda-Auto
S tímto autem se stal Jan Kopecký mistrem světa
Zdroj: Radek Pecák
To pro příští sezonu mu už budou dělat v nové továrně
Zdroj: Radek Pecák
Mají tu i sbírku pohárů
Zdroj: Radek Pecák
A řadu aut v různých stádiích rozpracovanosti
Zdroj: Radek Pecák
Samozřejmě množství rozdělaných aut. Vestavěný bezpečnostní rám je jednou z mála věcí, kterou si Škoda nechává dělat u dodavatele
Zdroj: Radek Pecák
A pětistupňová převodovka další..
Zdroj: Radek Pecák
Zde už je v sestavě s připraveným motorem
Zdroj: Radek Pecák
Jeho konstrukce vychází ze čtyřválce s kubaturou 1,8 litru vyráběného v Šanghaji pro tamější Volkswageny
Zdroj: Radek Pecák
Motor se sestavuje z přísně vybraných dílů
Zdroj: Radek Pecák
Každý mechanik dostává sestavu dílů takto připravenou
Zdroj: Radek Pecák
Většina aut je lakovaná bílou barvou.
Zdroj: Radek Pecák
Karbonový podběh...
Zdroj: Radek Pecák
Zásoba karosérií pro stavbu
Zdroj: Radek Pecák
Ke každému autu dostává zákazník pět nebo šest originálních kol. Další disky si musí kupovat zase u Škody Motorsport
Zdroj: Radek Pecák
Mají zde garážované i trošku upravené octavie RS pro tréninky
Zdroj: Radek Pecák
Potom z nich Kopecký, Rovanperä a další špičkoví závodníci přesedají na toto pracoviště
Zdroj: Radek Pecák
Na oslavu letošního titulu šampionů vznikla tato zlatá R5
Zdroj: Radek Pecák
A toto už je "nářadí", které se chystá pro další období
Zdroj: Radek Pecák