Jízdně je nové CR-V vemi dobré. Za jeho volntem se cítíte velmi pohodlně a uvolněně.

Popis

Jízdně je nové CR-V vemi dobré. Za jeho volntem se cítíte velmi pohodlně a uvolněně.

Zdroj: Honda

Popis

V nabídce je pouze jeden motor se svěma převodovkami.

Zdroj: Honda

Popis

Zdroj: Honda

Popis

Tvar světlometů je v duchu posledních modelů značky Honda.

Zdroj: Honda

Popis

Zadní část je evidentně tvarována s ohedem na americký trh.

Zdroj: Honda

Popis

Rozvor se mezigeneračně zvětšil o 40 mm.

Zdroj: Honda

Popis

Světlá výška se zvětšila o 35 mm, ale těžiště vozu zůstává nezměněné.

Zdroj: Honda

Popis

Interiér je velmi prosotrný, obložení intriéru zklamáním.

Zdroj: Honda

Popis

Úložných prostorů je dostatek.

Zdroj: Honda

Popis

Head-up displej je výklopný.

Zdroj: Honda

Popis

I v sedmímístné konfiguraci nabízí dlušný zavazadelník.

Zdroj: Honda

Popis

Zadní lavice je posuvná o 150 mm a její opěrado sklopné v poměru 60:40.

Zdroj: Honda

Popis

Spodky dvěří sou tvarovány tak, abyste si neušpinili kalhoty.

Zdroj: Honda

Popis

Přední maska je vybavena aktivními klapkami, které pomáhají zvyšovat účinnost motoru.

Zdroj: Honda

Popis

Přestože Honda mluví o Tiguanovi, my vidíme konkurenci spíše v Kodiaqu.

Zdroj: Honda

Popis

Designově se nové CR-V povedlo.

Zdroj: Honda

Popis

Místo klasických budíků je displej.

Zdroj: Honda

Popis

Velkou novinkou je bezdotykovýsystém otevírání pátých dveří.

Zdroj: Honda

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt