Jízdně je nové CR-V vemi dobré. Za jeho volntem se cítíte velmi pohodlně a uvolněně.
Zdroj: Honda
V nabídce je pouze jeden motor se svěma převodovkami.
Zdroj: Honda
Zdroj: Honda
Tvar světlometů je v duchu posledních modelů značky Honda.
Zdroj: Honda
Zadní část je evidentně tvarována s ohedem na americký trh.
Zdroj: Honda
Rozvor se mezigeneračně zvětšil o 40 mm.
Zdroj: Honda
Světlá výška se zvětšila o 35 mm, ale těžiště vozu zůstává nezměněné.
Zdroj: Honda
Interiér je velmi prosotrný, obložení intriéru zklamáním.
Zdroj: Honda
Úložných prostorů je dostatek.
Zdroj: Honda
Head-up displej je výklopný.
Zdroj: Honda
I v sedmímístné konfiguraci nabízí dlušný zavazadelník.
Zdroj: Honda
Zadní lavice je posuvná o 150 mm a její opěrado sklopné v poměru 60:40.
Zdroj: Honda
Spodky dvěří sou tvarovány tak, abyste si neušpinili kalhoty.
Zdroj: Honda
Přední maska je vybavena aktivními klapkami, které pomáhají zvyšovat účinnost motoru.
Zdroj: Honda
Přestože Honda mluví o Tiguanovi, my vidíme konkurenci spíše v Kodiaqu.
Zdroj: Honda
Designově se nové CR-V povedlo.
Zdroj: Honda
Místo klasických budíků je displej.
Zdroj: Honda
Velkou novinkou je bezdotykovýsystém otevírání pátých dveří.
Zdroj: Honda