Dacia Duster z roku 2011 působí až na jeden drobný šrám jako nová.
Zdroj: Ivo Horváth
Zdroj: Ivo Horváth
Do závějí to není, ale i bez pohonu všech kol se dá přejet menší vrstva sněhu.
Zdroj: Ivo Horváth
Kufr má 475 litrů (u stejného vozu se 4x4 je to 408 litrů).
Zdroj: Ivo Horváth
Nákladová hrana je u nezatíženého vozu ve výši 800 mm.
Zdroj: Ivo Horváth
Koncová světla sousedící s prolisem pátých dveří. Jedna z designérských libůstek vozu. Velice podobná druhá generace ale tuto kreaci vynechala a působí díky tomu uhlazenějším dojmem.
Zdroj: Ivo Horváth
Nápravy jsou jednoduché a odolné.
Zdroj: Ivo Horváth
Rezerva je v našem případě umístěna pod zavazadlovým prostorem.
Zdroj: Ivo Horváth
Praktické detaily Duster neskrývá.
Zdroj: Ivo Horváth
Tyto charakteristické rysy si Duster zachoval i pro druhou generaci.
Zdroj: Ivo Horváth
První generace je chudší o integrované LED denní svícení.
Zdroj: Ivo Horváth
Zážehový motor 1.6 16v má 77 kW a štítek Renaultu.
Zdroj: Ivo Horváth
Na dveřích řidiče bychom otevírání oken hledali marně.
Zdroj: Ivo Horváth
Ovládání oken najdeme v dolní části přístrojové desky nad středovým tunelem.
Zdroj: Ivo Horváth
Počtu najetých kilometrů se dá v tomto případě věřit.
Zdroj: Ivo Horváth
Audio příliš kvalitní není.
Zdroj: Ivo Horváth
Trochu víc je opotřebený jen brzdový pedál v pravé části.
Zdroj: Ivo Horváth
Kožené sedačky bývají náchylné na poškození. Tady jsou ale téměř jako nové, deklarovaným 47 tisícům kilometrů se dá věřit.
Zdroj: Ivo Horváth
Duster si vystačí s pěti rychlostmi.
Zdroj: Ivo Horváth
Interiér je velice jednoduchý.
Zdroj: Ivo Horváth
Na zadních dveřích se okna otevírají pomocí „švihadla“.
Zdroj: Ivo Horváth
Řada prvků působí jako pohled do minulosti.
Zdroj: Ivo Horváth
Zadní sedadla jsou jako nová.
Zdroj: Ivo Horváth
V kufru nejsou žádné stopy po manipulaci s těžkými břemeny.
Zdroj: Ivo Horváth
Hever má svou přihrádku v zavazadlovém prostoru.
Zdroj: Ivo Horváth