První soutěžní test Opelu Corsa-e skončil sedmou pozicí v celkovém hodnocení

Popis

První soutěžní test Opelu Corsa-e skončil sedmou pozicí v celkovém hodnocení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Start i cíl soutěže čítající více než 700 kilometrů byl v Mladé Boleslavi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vozy měly startovní čísla jako "ostré" rallyové speciály

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jen využívaly naprosto běžné silniční pneumatiky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Naše Corsa měla i dvoubarevné lakování

Zdroj: Opel

Popis

Od té klasické se spalovacím motorem se liší vlastně jen odznáčky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Světla jsme využili jen při jedné etapě

Zdroj: Opel

Popis

Efektní grafika zadních světlometů

Zdroj: Opel

Popis

Interiér je samozřejmě také civilní

Zdroj: Opel

Popis

O řazení se v elektrických vozech není třeba starat

Zdroj: Opel

Popis

Baterie snižuje těžiště vozu

Zdroj: Opel

Popis

Soutěže se účastnily desítky elektromobilů různých typů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Uzavřené parkoviště bylo po celou dobu soutěže na hlavním libereckém náměstí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kde se z historických lamp brala i elektřina pro dobíjení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Každá posádka měla svoji označenou 230Voltovou zásuvku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a pochopitelně elektroměr

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejprve jsme dobíjeli jedním typem dobíječky proudem osmi ampér

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Což bylo pro potřeby soutěže nedostatečné

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jiný typ nabíječky už zabíjel zrychlení dobíjení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Spotřeba se i při závodě pohybovala kolem 12 kWh na sto kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Plně nabitá baterie vydrží na dojezd přes 300 kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt