První soutěžní test Opelu Corsa-e skončil sedmou pozicí v celkovém hodnocení
Zdroj: Radek Pecák
Start i cíl soutěže čítající více než 700 kilometrů byl v Mladé Boleslavi
Zdroj: Radek Pecák
Vozy měly startovní čísla jako "ostré" rallyové speciály
Zdroj: Radek Pecák
Jen využívaly naprosto běžné silniční pneumatiky
Zdroj: Radek Pecák
Naše Corsa měla i dvoubarevné lakování
Zdroj: Opel
Od té klasické se spalovacím motorem se liší vlastně jen odznáčky
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsme využili jen při jedné etapě
Zdroj: Opel
Efektní grafika zadních světlometů
Zdroj: Opel
Interiér je samozřejmě také civilní
Zdroj: Opel
O řazení se v elektrických vozech není třeba starat
Zdroj: Opel
Baterie snižuje těžiště vozu
Zdroj: Opel
Soutěže se účastnily desítky elektromobilů různých typů
Zdroj: Radek Pecák
Uzavřené parkoviště bylo po celou dobu soutěže na hlavním libereckém náměstí
Zdroj: Radek Pecák
Kde se z historických lamp brala i elektřina pro dobíjení
Zdroj: Radek Pecák
Každá posádka měla svoji označenou 230Voltovou zásuvku
Zdroj: Radek Pecák
a pochopitelně elektroměr
Zdroj: Radek Pecák
Nejprve jsme dobíjeli jedním typem dobíječky proudem osmi ampér
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Jiný typ nabíječky už zabíjel zrychlení dobíjení
Zdroj: Radek Pecák
Spotřeba se i při závodě pohybovala kolem 12 kWh na sto kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Plně nabitá baterie vydrží na dojezd přes 300 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák