Zdroj: Autobotanik
Zdroj: Autobotanik
Sportage byla totiž havarována hlavně zezadu, rána se dostala až k nápravnici a zlomila podlahu kufru.
Zdroj: Autobotanik
Zadek vozu po odstrojení.
Zdroj: Autobotanik
Spasování nového kusu karoserie.
Zdroj: Autobotanik
Po hodinách a hodinách v dílně však vůz dostal novou zadní čtvrtinu karoserie a náhle nevypadá, že by mu někdy něco bylo.
Zdroj: Autobotanik
Co se stalo tomuto BMW M5, to bohužel nevíme. Jisté ale je, že levá přední čtvrtina vozu byla prakticky zdemolována.
Zdroj: Autobotanik
Podlaha vozu a nosné části jsou pokrouceny, A sloupek je zlomený a pohonné ústrojí bylo posunuto mimo svou původní pozici.
Zdroj: Autobotanik
Přední část po odstrojení poškozených dílů.
Zdroj: Autobotanik
Slícování nové a staré části A sloupku.
Zdroj: Autobotanik
Ruský klempíř se ovšem činil a rychlý sedan je znovu ve své původní kráse. Ano, je to opravdu to samé auto.
Zdroj: Autobotanik
Majitel Porsche 911 se vydal bruslit, skončil ale s havarovaným předkem, zničenými deformačními zónami a vylomeným levým předním kolem.
Zdroj: Autobotanik
Detail na rozbitou přední část.
Zdroj: Autobotanik
Přední část po dovaření nových dílů.
Zdroj: Autobotanik
V tomto stavu ale Porsche vypadá, že udělá příštímu majiteli velkou radost. Snad již znovu nenabourá…
Zdroj: Autobotanik
Soudě dle rozsahu poškození to vypadá, že se Škoda Yeti potkala s náklaďákem, nebo nějakým vyšším autem.
Zdroj: Autobotanik
Vytahování poškozeného nosníku.
Zdroj: Autobotanik
Dopasování nových dílů.
Zdroj: Autobotanik
Zvenku už ale nikdo nic nepozná…
Zdroj: Autobotanik
Opět Škoda Yeti, tentokrát ovšem přehozená přes střechu. Takto poškozené auto by již nemělo na silnicích znovu jezdit.
Zdroj: Autobotanik
Soudě dle střihu A sloupku to vypadá, že se řidič vozu dostal ven jen díky hydraulickým nůžkám hasičů.
Zdroj: Autobotanik
Zcela rozebraná levá část karoserie.
Zdroj: Autobotanik
Levá část Škody po navaření chybějících dílů.
Zdroj: Autobotanik
V tomto případě už se asi nedá mluvit ani tak o opravě, jako spíše o generální rekonstrukci celého auta. Nová je střecha, prakticky celá levá polovina karoserie a velká spousta nosných dílů byla navařena zpět v nepůvodních místech.
Zdroj: Autobotanik