Popis

Původní schéma škodovácké pásové výroby

Zdroj: Škoda Auto

Popis

S pásovou výrobou se v Mladé Boleslavi začalo na přelomu 20. a 30. let

Zdroj: Škoda Auto

Tyto automobily sjely z konce výrobní linky

Popis

Tyto automobily sjely z konce výrobní linky

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Princip pásové výroby se dodržuje dodnes

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Všichni zaměstnanci mají přesně rozdělené pozice a úkoly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na jejich pracoviště jim dovážejí patřičné díly pracovníci logistiky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jen na málo úkonů již je třeba lidská síla

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stejně tak se na pásu dělají i motory

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na každém pracovišti je připravené příslušné nářadí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hotové motory pak třeba v Kvasinách přepravuje na montáž vozů robotický vozík

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pracovišť v montážní hale jsou desítky

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na konci již se dělají jen drobnosti

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na pásu jedou vozy také v lakovně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Až k finální kontrole

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt