Zdroj: Peugeot
Přece jen se tak často nestává, aby se v docela usedlé manažerské střední třídě objevilo auto, které jde tak odvážně proti proudu.
Zdroj: Jan Markovič
Rozvory obou aut jsou shodné, tedy 2793 mm.
Zdroj: Jan Markovič
Kombík je logicky delší než sedan. Konkrétně mu naměříte 4790 mm a to kvůli pořádnému zadnímu převisu.
Zdroj: Jan Markovič
Silueta dlouhého a nízkého kombi je slušivá, stejně tak záď, která má úzká ztmavená brzdová světla.
Zdroj: Jan Markovič
Tmavá světla v detailu ukazují jednotlivé LED dílky.
Zdroj: Jan Markovič
Kufr pojme 530 litrů.
Zdroj: Jan Markovič
Je vybaven kolejnicemi pro posun kotvících prvků a dalšími chytře zapuštěnými oky.
Zdroj: Jan Markovič
adní asymetricky dělená sedadla lze sklopit (i pomocí páček na stěnách kufru), nikoliv však do úplné roviny
Zdroj: Jan Markovič
Detail tlačítka na stěně kufru.
Zdroj: Jan Markovič
Pod podlahou je rezerva.
Zdroj: Jan Markovič
Šikovné kotvící prvky.
Zdroj: Jan Markovič
Hliníkový dekor prahu se ale rychle poškrábe.
Zdroj: Jan Markovič
V kufru je u subwoofer.
Zdroj: Jan Markovič
Zavřít dveře a povolit nakopnutí.
Zdroj: Jan Markovič
Kabina je shodná se sedanem.
Zdroj: Jan Markovič
Bezrámové dveře jsou stylovým prvkem.
Zdroj: Jan Markovič
Červená sedadla ladí s černou kabinou.
Zdroj: Jan Markovič
K dispozici je celá řada dekorací, třeba lišta kryjící palubní desku ve vzorku uhlíkového vlákna, avšak s měkkým povrchem.
Zdroj: Jan Markovič
Připravte se na malý volant.
Zdroj: Jan Markovič
Budíky jsou pak nahoře.
Zdroj: Jan Markovič
Navigace je trochu pomalejší.
Zdroj: Jan Markovič
Páka automatu je futuristická.
Zdroj: Jan Markovič
Detail sedadel.
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič
Peugeot 508 SW
Zdroj: Jan Markovič