Galerie: PistenBully 300 Kandahar

Stačí chvilka nepozornosti a sníh začne přes radlici přepadat v obrovském množství. Rolba PistenBully 300 Kandahar je určena především pro úpravu snowparků a u-ramp. Ať se díváte z jakéhokoliv úhlu, je to prostě úchvatná mašina. Kola jsou gumová a defekt nebývá ojedinělou záležitostí. V posledních několika týdnech se měnily hned čtyři kola. Není nad to, když máte u baráku i „platz“ na parkování. Jinak rolba má samozřejmě i vlastní kryté stání. PistenBully 300 Kandahar. Hydraulické hadice vlivem počasí a sněhu dost trpí. Radilce je třídílná, samostatně ovladatelným krajům se říká „uši“. Rolba má vytápění, které umí upřednostňovat čelní sklo. Sestava výkonných světlometů umožnuje pracovat dlouho do noci. Vzhledem k tomu, že jste na sjezdovce většinou sami, je osvětlení prostoru před vámi mimořádné. I výrobci sněžných roleb hrají na design. Zadní lišta, která uhlazuje sníh do oblíbeného „manšestru“ je vyrobena z odolného materiálu. Mnohdy se nemusí měnit celý pracovní život sněžného stroje. Kokové lišty na pásech se rády lámou. Výměna není časově náročná. Pěkný detail na sedadlech. Tento panel slouží k ovládání zadní frézy. Dvojice stěračů vzadu zajišťuje perfektní viditelnost při couvání. Výfuk rolby PistenBully 300 Kandahar. Tachometr rolba nemá, jen otáčkoměr. Joystickem se ovládá radlice i zadní fréza. S kvalitním audiosystémem jde práce lépe od ruky. Nájezd 10308 motohodin je na sněžnou rolbu slušná porce. Tohle je něco jako přístrojová deska. K dispozici je i střešní okno, pro dny, kde slunce do kabiny neúprosně pere. Tímto se ovládá světlomet na střeše, když potřebujete osvětlit konkrétní místo. „Volant“ rolby, kde nastavujete například otáčky frézy. „Suicide doors“ najdete u většiny sněžných roleb. Pořádný motor žádá pořádný akumulátor. Motor je 7,2 litrový Mercedes-Benz OM 926 LA, který si vezme okolo 16 litrů na hodinu práce. Sněžná rolba není spotřební zboží. Vše je tu mimořádně bytelné. Těmito páčkami se hydraulicky ovládá sklápění kabiny. Rolba vyrobená v roce 2005 má pohotovostní hmotnost 6,7 tuny, maximální 10,2 tuny.