Jiří Zlý, pověřený šéf Dopravní policie

Popis

Jiří Zlý, pověřený šéf Dopravní policie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Bojový Tudor byla vlastně Škoda 1101 P

Zdroj: Muzeum Policie

Popis

Stejně jako motocykly neměl žádné speciální zbarvení

Zdroj: Muzeum Policie

Popis

Škoda 1202 byla pro policii vhodným vozem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Teprve v roce 1957 se začala používat modrá barva a nápis Veřejná bezpečnost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlídková vozidla dostala i majáky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odstín modré nebyl stanoven

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vždy se nakupovala taková modrá, jaká byla z tovární lakovny k dispozici

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobový snímek kapotované Jawy

Zdroj: Muzeum Policie

Popis

A stejný typ v muzeu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Někdy byla modrá světlá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a ještě světlejší

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V 70. letech začaly být policejní vozy žluté

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pochopitelně i motocykly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapoty i dveře byly bílé s písmeny VB

Zdroj: Muzeum Policie

Popis

V 90. letech přišla éra bílých aut se zeleným pruhem

Zdroj: Muzeum Policie

Popis

Ve vozovém parku policie byla třeba i Lada Niva

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Dokonce Tatry 613

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Ponejvíce pochopitelně Škody Favorit a Forman

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Později Fabie

Zdroj: Archiv redakce

Popis

i Octavie

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Ministr Langer prosadil stříbrné vozy s modrožlutými reflexními prvky

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Octavie slouží i u dopravní policie pro utajený dohled

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kromě Škodovek policie využívá třeba také SUV Hyundai

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Letošní novinkou jsou vytlačovací rámy na octaviích

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Na modré policejní vozy vzpomínají dnes již jen starší generace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt