Galerie: Popelářský vůz Scania G320

Popelářský vůz Scania G320. Popelářský vůz Scania G320. V Chebu jezdí dva vozy Scania a jeden Mercedes. Před vysypáním se musí popelářský vůz napřed zvážit. Největším problémem jsou špatně zaparkované automobily. Hlavní řídící panel. Dva roky práce a více jak 67 tisíc najetých km. Podvozek je na vzduchu a v případě potřeby lze zvednout. Nechybí ani tempomat. Pracoviště řidiče. Nouzové tlačítko okamžitě zastaví chod celého Volič parkovací brzdy. Kamera je nutnost. Řidiči se tak brání proti běžným motoristům a neukázněným účastníkům silničního provozu. Popelářský vůz Scania G320. Ochrana předních světlometů se hodí i ve městě. 320 koní si musí poradit mnohdy i s více jak 20 tunami hmotnosti. V některých zemích, které od 1. listopadu 2008 zahrnují i Česko, platí povinnost označovat vozidla přepravující odpad bílými tabulkami s černým písmenem A. Celá nástavba se ovládá hydraulicky. Plně napěchovaný popelářský stroj pojeme až 8 tuun odpadu. Popelářský vůz Scania G320. Výfuk je vyveden nahoru. Zadní kamera hlídá, aby dovnitř nespadlo něco, co tam spadnout nemá, jako například bezdomovec. Popelářský vůz Scania G320. Řidič má z vozu výborný výhled. Ovladací prvky popleářského vozu Scania G320. Posádka popelářského vozu je dvou až tříčlenná Popelářský vůz Scania G320. Ovládání nástavby popelářského vozu. Ovládání nástavby popelářského vozu. Útroby popelářské nástavby. Popelářský vůz Scania G320. Středně velké síliště okresního města vyprodukuje týdně v průměru 8 - 10 tun odpadu. Hydraulický mozek poplářské nástavby. Popelářský vůz Scania G320.