Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Zdroj: autor
V Chebu jezdí dva vozy Scania a jeden Mercedes.
Zdroj: autor
Před vysypáním se musí popelářský vůz napřed zvážit.
Zdroj: autor
Největším problémem jsou špatně zaparkované automobily.
Zdroj: autor
Hlavní řídící panel.
Zdroj: autor
Dva roky práce a více jak 67 tisíc najetých km.
Zdroj: autor
Podvozek je na vzduchu a v případě potřeby lze zvednout.
Zdroj: autor
Nechybí ani tempomat.
Zdroj: autor
Pracoviště řidiče.
Zdroj: autor
Nouzové tlačítko okamžitě zastaví chod celého
Zdroj: autor
Volič parkovací brzdy.
Zdroj: autor
Kamera je nutnost. Řidiči se tak brání proti běžným motoristům a neukázněným účastníkům silničního provozu.
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Ochrana předních světlometů se hodí i ve městě.
Zdroj: autor
320 koní si musí poradit mnohdy i s více jak 20 tunami hmotnosti.
Zdroj: autor
V některých zemích, které od 1. listopadu 2008 zahrnují i Česko, platí povinnost označovat vozidla přepravující odpad bílými tabulkami s černým písmenem A.
Zdroj: autor
Celá nástavba se ovládá hydraulicky.
Zdroj: autor
Plně napěchovaný popelářský stroj pojeme až 8 tuun odpadu.
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Výfuk je vyveden nahoru.
Zdroj: autor
Zadní kamera hlídá, aby dovnitř nespadlo něco, co tam spadnout nemá, jako například bezdomovec.
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Řidič má z vozu výborný výhled.
Zdroj: autor
Ovladací prvky popleářského vozu Scania G320.
Zdroj: autor
Posádka popelářského vozu je dvou až tříčlenná
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Ovládání nástavby popelářského vozu.
Zdroj: autor
Ovládání nástavby popelářského vozu.
Zdroj: autor
Útroby popelářské nástavby.
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor
Středně velké síliště okresního města vyprodukuje týdně v průměru 8 - 10 tun odpadu.
Zdroj: autor
Hydraulický mozek poplářské nástavby.
Zdroj: autor
Popelářský vůz Scania G320.
Zdroj: autor