Prototyp kupé Škoda 763, které vyvinuli v Kvasinách v letech 1976 a 1977

Popis

Prototyp kupé Škoda 763, které vyvinuli v Kvasinách v letech 1976 a 1977

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Prototyp valníku Škoda 1202

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Dlouhá léta se e Vrchlabí zabývali vývojem budoucí Škody 1203. Toto je první verze Š 979 z roku 1956

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Druhá varianta - rok 1957

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Třetí prototyp

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Pátý prototyp - dostal motor 1,5

Zdroj: Škoda Auto

Popis

První prototyp Š 997 z roku 1961

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Druhý prototyp Š 997 - 1962

Zdroj: Škoda Auto

Popis

V roce 1972 vznikl následovník. Ovšem smontován byl jen jediný prototyp

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Vůz měl být výrazně prostornější

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Ve Vrchlabí se zabývali i návrhy interiérů. Toto ne nerealizovaný návrh pro Škodu 120 GLS

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Toto jsou, pro změnu, návrhy masek pro stejný vůz

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Do výroby se nedostala ani Škoda 781 Varia

Zdroj: Škoda Auto

Popis

a další karosářské verze vozu Felicia, na kterých spolupracoval designér Václav Král

Zdroj: Škoda Auto

Popis

V Kvasinách v padesátých letech připravovali úpravy Škody 1201

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Tato příď nápadně připomíná řešení amerických modelů či Volhy

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Další z návrhů - s velkým množstvím chromu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Vývojáři museli připravovat také alegorické vozy

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na bázi sedanu Š 1000 MB vznikalo také kombi nebo vůz s otevíratelnou střechou

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Také roadster na bázi Š 1000 MBX

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Hotový vůz vypadal zajímavě

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Před ukončením produkce kupé Rapid se připravoval následovník

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Vůz vypadal poměrně sportovně

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Toto kupé skutečně vzniklo ve fyzické podobě - psal se rok 1977

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Formule Škoda Lucia F3. Monopost vznikl ve Vrchlabí v roce 1966

Zdroj: Škoda Auto

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt