Prototyp kupé Škoda 763, které vyvinuli v Kvasinách v letech 1976 a 1977
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Škoda Auto
Dlouhá léta se e Vrchlabí zabývali vývojem budoucí Škody 1203. Toto je první verze Š 979 z roku 1956
Zdroj: Škoda Auto
Druhá varianta - rok 1957
Zdroj: Škoda Auto
Třetí prototyp
Zdroj: Škoda Auto
Pátý prototyp - dostal motor 1,5
Zdroj: Škoda Auto
První prototyp Š 997 z roku 1961
Zdroj: Škoda Auto
Druhý prototyp Š 997 - 1962
Zdroj: Škoda Auto
V roce 1972 vznikl následovník. Ovšem smontován byl jen jediný prototyp
Zdroj: Škoda Auto
Vůz měl být výrazně prostornější
Zdroj: Škoda Auto
Ve Vrchlabí se zabývali i návrhy interiérů. Toto ne nerealizovaný návrh pro Škodu 120 GLS
Zdroj: Škoda Auto
Toto jsou, pro změnu, návrhy masek pro stejný vůz
Zdroj: Škoda Auto
Do výroby se nedostala ani Škoda 781 Varia
Zdroj: Škoda Auto
a další karosářské verze vozu Felicia, na kterých spolupracoval designér Václav Král
Zdroj: Škoda Auto
V Kvasinách v padesátých letech připravovali úpravy Škody 1201
Zdroj: Škoda Auto
Tato příď nápadně připomíná řešení amerických modelů či Volhy
Zdroj: Škoda Auto
Další z návrhů - s velkým množstvím chromu
Zdroj: Škoda Auto
Vývojáři museli připravovat také alegorické vozy
Zdroj: Škoda Auto
Na bázi sedanu Š 1000 MB vznikalo také kombi nebo vůz s otevíratelnou střechou
Zdroj: Škoda Auto
Také roadster na bázi Š 1000 MBX
Zdroj: Škoda Auto
Hotový vůz vypadal zajímavě
Zdroj: Škoda Auto
Před ukončením produkce kupé Rapid se připravoval následovník
Zdroj: Škoda Auto
Vůz vypadal poměrně sportovně
Zdroj: Škoda Auto
Toto kupé skutečně vzniklo ve fyzické podobě - psal se rok 1977
Zdroj: Škoda Auto
Formule Škoda Lucia F3. Monopost vznikl ve Vrchlabí v roce 1966
Zdroj: Škoda Auto