Popis

Místo na Krétě jsme první kilometry s novou Octavií ujeli na Berounsku, Rokycansku a Plzeňsku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Příď Octavie je ve stylu designu započatého Scalou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní partie ukazuje na snahu vytvořit sportovní kombi

Zdroj: Radek Pecák

V zatáčkách se auto naklání spíše méně

Popis

V zatáčkách se auto naklání spíše méně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Chování je neutrální až malinko přetáčivé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Boční silueta je opravdu pohledná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Během testu jsme ujeli přes tři stovky kilometrů po silnici nejrůznějších tříd a kvalit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dvoubarevný interiér vypadá skvěle

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Světlé sedačky si ale zřejmě koupí jen málokdo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I vzadu se sedí dobře

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místa je dost na nohy i hlavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tento figurant měří 203 centimetrů a přední sedačka je nastavena pro řízení muže s výškou 186 centimetrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Klimatizace měla tři zóny

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Chválíme kulatou zásuvku na 230 V

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vstupní otvor do kufru je dostatečně velký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde je místo na pohárky, tužku i na upevnění držáku tabletu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Soukromí zajistí roletky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dvojitá kapsa na opěradlech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I vzadu jsou kapsy ve dveřích dostatečně velké

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr samozřejmě nezklame

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mezipodlahu lze zajisti novou vychytávkou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Snadno se tak manipuluje s věcmi uloženými dole

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ještě níže je plnohodnotná rezerva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další nová vychytávky - dělící lišta, kterou je možno ukotvit ve dvou pozicích

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takovýchto přepravek se vejde do jedné vrstvy osm

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A při sklopení zadní sedačky bez problémů převezete dvoumetrový žebřík

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod zadní víko se postaví i lidé s výškou přes 190 centimetrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místo na trojúhelník a lékárničku je na straně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Háčky na tašky jsou výklopné a jsou čtyři

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také jsou k dispozici oka k ukotvení sítí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Páčky na sklápění opěradel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Víko kufru je možno otevřít i z místa řidiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tažné zařízení se odjistí páčkou na boku kufru a zajistí kopnutím

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po otevření dveří vás uvítá i přístrojový štít

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Palubní deska je kompletně přepracovaná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volant vypadá nezvykle, ale drží se skvěle

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ovládací kolečka jsou masivní a krásně zpracované

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nad tím pravým je i knoflík pro menu asistenčních systémů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejvíce ovládacích tlačítek je pod displejem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Parkovací brzda je elektrická

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hlavice řadicí páky má poměrně prostý tvar, ale skvěle padne do ruky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Displej reaguje rychle

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I klimatizace může být chytrá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Klasické kolečko pro spouštění světel je minulostí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Hezký detail v mřížce výdechů vzduchu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také design boční výplně dveří je moderní a podařený

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto poháněl benzinový turbomotor 1,5 TSI

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapota se zdvihá na dvou pístech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve dveřích řidiče jsem objevil smetáček

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zadní svítilna

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Možná poněkud neladící napojení světel a masky chladiče

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt