Zdroj: Radek Pecák
Příď Octavie je ve stylu designu započatého Scalou
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie ukazuje na snahu vytvořit sportovní kombi
Zdroj: Radek Pecák
V zatáčkách se auto naklání spíše méně
Zdroj: Radek Pecák
Chování je neutrální až malinko přetáčivé
Zdroj: Radek Pecák
Boční silueta je opravdu pohledná
Zdroj: Radek Pecák
Během testu jsme ujeli přes tři stovky kilometrů po silnici nejrůznějších tříd a kvalit
Zdroj: Radek Pecák
Dvoubarevný interiér vypadá skvěle
Zdroj: Radek Pecák
Světlé sedačky si ale zřejmě koupí jen málokdo
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu se sedí dobře
Zdroj: Radek Pecák
Místa je dost na nohy i hlavu
Zdroj: Radek Pecák
Tento figurant měří 203 centimetrů a přední sedačka je nastavena pro řízení muže s výškou 186 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace měla tři zóny
Zdroj: Radek Pecák
Chválíme kulatou zásuvku na 230 V
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zde je místo na pohárky, tužku i na upevnění držáku tabletu
Zdroj: Radek Pecák
Soukromí zajistí roletky
Zdroj: Radek Pecák
Dvojitá kapsa na opěradlech
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu jsou kapsy ve dveřích dostatečně velké
Zdroj: Radek Pecák
Kufr samozřejmě nezklame
Zdroj: Radek Pecák
Mezipodlahu lze zajisti novou vychytávkou
Zdroj: Radek Pecák
Snadno se tak manipuluje s věcmi uloženými dole
Zdroj: Radek Pecák
Ještě níže je plnohodnotná rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Další nová vychytávky - dělící lišta, kterou je možno ukotvit ve dvou pozicích
Zdroj: Radek Pecák
Takovýchto přepravek se vejde do jedné vrstvy osm
Zdroj: Radek Pecák
A při sklopení zadní sedačky bez problémů převezete dvoumetrový žebřík
Zdroj: Radek Pecák
Pod zadní víko se postaví i lidé s výškou přes 190 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Místo na trojúhelník a lékárničku je na straně
Zdroj: Radek Pecák
Háčky na tašky jsou výklopné a jsou čtyři
Zdroj: Radek Pecák
Také jsou k dispozici oka k ukotvení sítí
Zdroj: Radek Pecák
Páčky na sklápění opěradel
Zdroj: Radek Pecák
Víko kufru je možno otevřít i z místa řidiče
Zdroj: Radek Pecák
Tažné zařízení se odjistí páčkou na boku kufru a zajistí kopnutím
Zdroj: Radek Pecák
Po otevření dveří vás uvítá i přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je kompletně přepracovaná
Zdroj: Radek Pecák
Volant vypadá nezvykle, ale drží se skvěle
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací kolečka jsou masivní a krásně zpracované
Zdroj: Radek Pecák
Nad tím pravým je i knoflík pro menu asistenčních systémů
Zdroj: Radek Pecák
Nejvíce ovládacích tlačítek je pod displejem
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická
Zdroj: Radek Pecák
Hlavice řadicí páky má poměrně prostý tvar, ale skvěle padne do ruky
Zdroj: Radek Pecák
Displej reaguje rychle
Zdroj: Radek Pecák
I klimatizace může být chytrá
Zdroj: Radek Pecák
Klasické kolečko pro spouštění světel je minulostí
Zdroj: Radek Pecák
Hezký detail v mřížce výdechů vzduchu
Zdroj: Radek Pecák
Také design boční výplně dveří je moderní a podařený
Zdroj: Radek Pecák
Auto poháněl benzinový turbomotor 1,5 TSI
Zdroj: Radek Pecák
Kapota se zdvihá na dvou pístech
Zdroj: Radek Pecák
Ve dveřích řidiče jsem objevil smetáček
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilna
Zdroj: Radek Pecák
Možná poněkud neladící napojení světel a masky chladiče
Zdroj: Radek Pecák