Volkswagen ID.3 v Česku - u přehrady Labská

Popis

Volkswagen ID.3 v Česku - u přehrady Labská

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto jsem testoval na trase Praha-Špindlerův Mlýn

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Šedá barva se zamlouvá spíše mužské části populace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je hodně technicistní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Palubní deska je poměrně strohá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

stejně jako sedačky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

vzadu je královský prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr má dostatečný objem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V této verzi chyběla mezipodlaha pro vyrovnání schůdku mezi opěradly a podlahou kufru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na zadním okraji pod podlážkou je ještě tato kapsa

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Líbí se mi madla na obou stranách kufru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přední kapotu otevřete jen, když budete potřebovat dolít kapalinu do ostřikovačů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zatím jsou v provozu pouze exempláře první edice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nápaditý design disků kol

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Oživení C sloupku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Do kufru je přístup tradičně stlačením loga

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stěrače jsou "sebevražedné"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Velký zadní spojler kvůli aerodynamice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odhlučnění přední kapoty není zapotřebí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Malý displej z mobilního telefonu nahrazuje přístrojové ukazatele

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volič režimů jízdy není úplně snadno přístupný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jedny z mála tlačítek ve voze

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další - s haptickou odezvou - jsou na volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a poslední pod centrálním displejem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ten má úhlopříčku deset palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Centrální konzole neobsahuje žádné ovládací prvky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Slouží jen k uložení nápojů, telefonů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i středně velkých kabelek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Opěrky pro ruce jsou poměrně subtilní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nápaditý design pedálů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ambientní osvětlení zasahuje i do prostoru obkladů dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ty jsou ale vyrobeny z hodně laciného plastu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Šetřilo se i na tlačítkách pro otevírání okének

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zdvojený sloupek karosérie zhoršuje výhled šikmo vpřed

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt