Volkswagen ID.3 v Česku - u přehrady Labská
Zdroj: Radek Pecák
Auto jsem testoval na trase Praha-Špindlerův Mlýn
Zdroj: Radek Pecák
Šedá barva se zamlouvá spíše mužské části populace
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je hodně technicistní
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je poměrně strohá
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako sedačky
Zdroj: Radek Pecák
vzadu je královský prostor
Zdroj: Radek Pecák
Kufr má dostatečný objem
Zdroj: Radek Pecák
V této verzi chyběla mezipodlaha pro vyrovnání schůdku mezi opěradly a podlahou kufru
Zdroj: Radek Pecák
Na zadním okraji pod podlážkou je ještě tato kapsa
Zdroj: Radek Pecák
Líbí se mi madla na obou stranách kufru
Zdroj: Radek Pecák
Přední kapotu otevřete jen, když budete potřebovat dolít kapalinu do ostřikovačů
Zdroj: Radek Pecák
Zatím jsou v provozu pouze exempláře první edice
Zdroj: Radek Pecák
Nápaditý design disků kol
Zdroj: Radek Pecák
Oživení C sloupku
Zdroj: Radek Pecák
Do kufru je přístup tradičně stlačením loga
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Velký zadní spojler kvůli aerodynamice
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučnění přední kapoty není zapotřebí
Zdroj: Radek Pecák
Malý displej z mobilního telefonu nahrazuje přístrojové ukazatele
Zdroj: Radek Pecák
Volič režimů jízdy není úplně snadno přístupný
Zdroj: Radek Pecák
Jedny z mála tlačítek ve voze
Zdroj: Radek Pecák
Další - s haptickou odezvou - jsou na volantu
Zdroj: Radek Pecák
a poslední pod centrálním displejem
Zdroj: Radek Pecák
Ten má úhlopříčku deset palců
Zdroj: Radek Pecák
Centrální konzole neobsahuje žádné ovládací prvky
Zdroj: Radek Pecák
Slouží jen k uložení nápojů, telefonů
Zdroj: Radek Pecák
i středně velkých kabelek
Zdroj: Radek Pecák
Opěrky pro ruce jsou poměrně subtilní
Zdroj: Radek Pecák
Nápaditý design pedálů
Zdroj: Radek Pecák
Ambientní osvětlení zasahuje i do prostoru obkladů dveří
Zdroj: Radek Pecák
Ty jsou ale vyrobeny z hodně laciného plastu
Zdroj: Radek Pecák
Šetřilo se i na tlačítkách pro otevírání okének
Zdroj: Radek Pecák
Zdvojený sloupek karosérie zhoršuje výhled šikmo vpřed
Zdroj: Radek Pecák