Nový Defender v pískovně na Karlovarsku
Zdroj: Radek Pecák
Nový Defender 110 je už velké auto
Zdroj: Radek Pecák
Rezerva na zádi ho prodlužuje o další čtvrt metr
Zdroj: Radek Pecák
Vůz má i působivý světelný podpis
Zdroj: Radek Pecák
Terénní schopnosti jsou nadále skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Standardní světlou výšku lze zvýšit díky vzduchovému odpružení
Zdroj: Radek Pecák
Zatím jsme vůz prověřili jen krátkou jízdou po silnicích a v pískovně
Zdroj: Radek Pecák
Zadní světla jsou téměř uměleckým dílem
Zdroj: Radek Pecák
Rezerva je samozřejmě plnohodnotná
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavý designový nápad na zadní části karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Otvory do motorového prostoru nejsou jen dekorace
Zdroj: Radek Pecák
Přední světlomety jsou samozřejmě diodové
Zdroj: Radek Pecák
Připomínka historie na kapotě
Zdroj: Radek Pecák
Nápis Defender je téměř všudypřítomný
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je kombinací retra a moderny
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
Prostor osvětlují ještě tato okénka ve střeše
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace může být čtyřzónová
Zdroj: Radek Pecák
USB zdířek je dost a dost
Zdroj: Radek Pecák
Objem kufru v delší verzi je dostatečný
Zdroj: Radek Pecák
Dveře se otevírají na druhou stranu, než většina Evropanů potřebuje
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou kufru je ještě místo na nářadí
Zdroj: Radek Pecák
Čtyřramenný volant
Zdroj: Radek Pecák
Přiznané šrouby na dveřích
Zdroj: Radek Pecák
I na centrální konzole
Zdroj: Radek Pecák
Automatická převodovka má volič s klasickým tvarem
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Multimediální displej je uprostřed palubní desky
Zdroj: Radek Pecák
Redukce se zapíná knoflíkem
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítka pro regulaci světlé výšky
Zdroj: Radek Pecák
Mobilní telefon nevypadne ani v terénu
Zdroj: Radek Pecák
Malá klimatizovaná přihrádka
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Naftové verze samozřejmě tankují i močovinu
Zdroj: Radek Pecák