Popis

Na okruhu jsme měli možnost srovnání i s okruhovým speciálem mistra světa

Zdroj: Hyundai

Popis

K dispozici byla čtveřice fastbacků i30N

Zdroj: autor

Všechny vozy byly totožné - v provedení Perfromance

Popis

Všechny vozy byly totožné - v provedení Perfromance

Zdroj: autor

Popis

Speciálně vyvinuté pirellky držely na okruhu statečně

Zdroj: autor

Popis

Elektronicky řízený svor je v provedení Performance standardní výbavou

Zdroj: autor

Popis

Podvozek fastbacku je jiný, než má současný hatchback

Zdroj: autor

Popis

Na akci byla také exhibice s rally i20 v hlavní roli

Zdroj: autor

Popis

Hyundai i30 Fastback N má stejnou přední partii jako hatchback

Zdroj: Hyundai

Popis

I po zvýraznění sportovního vizáže zůstává elegantní

Zdroj: Hyundai

Popis

Zadní partie je hodně sexy

Zdroj: Hyundai

Popis

Odtrhová hrana je zvýrazněna černou lištou

Zdroj: Hyundai

Popis

Uprostřed difuzoru je trojúhelníkové brzdové světlo

Zdroj: Hyundai

Popis

Motor může být naladěn na výkon buď 250 nebo 275 koní. Jde o dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec

Zdroj: Hyundai

Popis

Klasický diferenciál je namontován ve verzi Performance

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Veškeré ovládací prvky má řidič blízko u svých rukou

Zdroj: Hyundai

Popis

Volant má klasický tvar a skutečně dobře se drží

Zdroj: Hyundai

Popis

Na volantu jsou dvě tlačítka pro přepínání jízdních režimů

Zdroj: Hyundai

Popis

Řazení je krátké a přesní

Zdroj: Hyundai

Popis

Motor se nechá ochotně vytáčet

Zdroj: Hyundai

Popis

Sedačky vyhoví při jízdě na běžných silnicích, na okruhu už by to chtělo lepší boční vedení

Zdroj: Hyundai

Popis

Nejostřejším režimem je "N"

Zdroj: Hyundai

Popis

Mezi zadními podběhy může být tato vzpěra

Zdroj: Hyundai

Popis

Jezdili jsme v běžném provozu po normálních silnicích

Zdroj: Hyundai

Popis

I na soukromé silnici uzavřené pro jiný provoz

Zdroj: Hyundai

Popis

Z výšky vypadala takhle nádherně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I na okruhu vytvořeném v areálu letiště

Zdroj: Hyundai

Popis

Obří brzdové čelisti ve dvacetipalcových ráfcích

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Masivní kovová hlavice řadicí páky také vypadá dobře

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Skořepinové sedačky budou skvělé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Mezi prvky k objednání bude i speciální kapota

Zdroj: Radek Pecák