Na okruhu jsme měli možnost srovnání i s okruhovým speciálem mistra světa
Zdroj: Hyundai
K dispozici byla čtveřice fastbacků i30N
Zdroj: autor
Všechny vozy byly totožné - v provedení Perfromance
Zdroj: autor
Speciálně vyvinuté pirellky držely na okruhu statečně
Zdroj: autor
Elektronicky řízený svor je v provedení Performance standardní výbavou
Zdroj: autor
Podvozek fastbacku je jiný, než má současný hatchback
Zdroj: autor
Na akci byla také exhibice s rally i20 v hlavní roli
Zdroj: autor
Hyundai i30 Fastback N má stejnou přední partii jako hatchback
Zdroj: Hyundai
I po zvýraznění sportovního vizáže zůstává elegantní
Zdroj: Hyundai
Zadní partie je hodně sexy
Zdroj: Hyundai
Odtrhová hrana je zvýrazněna černou lištou
Zdroj: Hyundai
Uprostřed difuzoru je trojúhelníkové brzdové světlo
Zdroj: Hyundai
Motor může být naladěn na výkon buď 250 nebo 275 koní. Jde o dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec
Zdroj: Hyundai
Klasický diferenciál je namontován ve verzi Performance
Zdroj: Radek Pecák
Veškeré ovládací prvky má řidič blízko u svých rukou
Zdroj: Hyundai
Volant má klasický tvar a skutečně dobře se drží
Zdroj: Hyundai
Na volantu jsou dvě tlačítka pro přepínání jízdních režimů
Zdroj: Hyundai
Řazení je krátké a přesní
Zdroj: Hyundai
Motor se nechá ochotně vytáčet
Zdroj: Hyundai
Sedačky vyhoví při jízdě na běžných silnicích, na okruhu už by to chtělo lepší boční vedení
Zdroj: Hyundai
Nejostřejším režimem je "N"
Zdroj: Hyundai
Mezi zadními podběhy může být tato vzpěra
Zdroj: Hyundai
Jezdili jsme v běžném provozu po normálních silnicích
Zdroj: Hyundai
I na soukromé silnici uzavřené pro jiný provoz
Zdroj: Hyundai
Z výšky vypadala takhle nádherně
Zdroj: Radek Pecák
I na okruhu vytvořeném v areálu letiště
Zdroj: Hyundai
Obří brzdové čelisti ve dvacetipalcových ráfcích
Zdroj: Radek Pecák
Masivní kovová hlavice řadicí páky také vypadá dobře
Zdroj: Radek Pecák
Skořepinové sedačky budou skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák