Zdroj: Radek Pecák
Příď auta vypadá poměrně sportovně
Zdroj: Radek Pecák
Dynamický výraz dodává široká maska i velký otvor v předním nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Nad zadním oknem je velký střešní spojler
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk se na rozdíl od mnoha jiných aut neschovává
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Spojený s automatickou převodovkou
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do interiéru překvapí. Je hodně kvalitní
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost i pro lidi s postavou nad 186 centimetrů
Zdroj: Radek Pecák
Jednou z mála vad jsou málo zřetelné číslice na ovladači klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Použité materiály i zpracování detailů jsou na vysoké úrovni
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítka na volantu jsou pěkná a není jich moc
Zdroj: Radek Pecák
V zatáčkách je auto jen lehce nedotáčivé
Zdroj: Radek Pecák
Zásahy ESP jsme na suché vozovce i při rychlejších průjezdech zatáček nezaznamenali
Zdroj: Radek Pecák
Takto jsme odjížděli od továrny směr Praha
Zdroj: Radek Pecák
Všechny ostatní v Žilině vyrobená auta směřují za zákazníky buď na kamionech nebo na železničních vagonech
Zdroj: Radek Pecák