S autem jsme ujeli desítky kilometrů po Praze a okolí
Zdroj: Dacia
Také po stránce jízdních vlastností se Dacia hodně zlepšila
Zdroj: Dacia
Zdroj: Dacia
Sedačky mají solidní boční vedení
Zdroj: Dacia
Vzadu můžou cestovat i dospělí
Zdroj: Dacia
Kufr odpovídá této velikostní kategorii
Zdroj: Dacia
Pod podlahou je ještě dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Náznak šetření - přiznaný plech na vnitřním straně víka kufru
Zdroj: Radek Pecák
Kola na testovaném voze měla velikost šestnáct palců
Zdroj: Radek Pecák
Řadicí páka drobátko zadrhávala
Zdroj: Dacia
Ovládání klimatizace je příkladné
Zdroj: Dacia
K dispozici může být také elektrická parkovací brzda
Zdroj: Dacia
Světlomety jsou částečně diodové
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu se objevuje prvek písmene Y
Zdroj: Radek Pecák
Motor má dostatečný výkon i točivý moment
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučněn je solidně
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací prostory se zvětšily
Zdroj: Radek Pecák
U kosmetického zrcátka chybí osvětlení
Zdroj: Radek Pecák
E Call už je pochopitelně k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
Drobný a vtipný detail - sklopný háček na kabelku
Zdroj: Radek Pecák
Také levnější verze nevypadají špatně
Zdroj: Radek Pecák
Ty už ale mají klasickou mechanickou ruční brzdu
Zdroj: Radek Pecák
Připravena je dokovací stanice pro mobil
Zdroj: Dacia
Přístrojové ukazatele jsou analogové
Zdroj: Dacia
Zkoušel jsem také verzi Stepway
Zdroj: Radek Pecák
A manipulaci s jejími střešními nosníky
Zdroj: Radek Pecák
Pro změnu postavení podélníků je třeba vyšroubovat a zašroubovat čtyři mohutné šrouby
Zdroj: Radek Pecák
Ozvláštnění v interiéru obstarávají oranžové dekory
Zdroj: Radek Pecák
Tento vůz jezdil na LPG
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko pro přepínání
Zdroj: Radek Pecák
Na tuto pohonnou látku auto ujede necelé tři stovky kilometrů, pak je ale ještě k dispozici padesátilitrová benzinová nádrž
Zdroj: Radek Pecák