Zdroj: Volkswagen
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
Displej místo přístrojového štítu
Zdroj: Radek Pecák
a hlavně volič režimů můžou překvapit
Zdroj: Radek Pecák
Volant sám o sobě příliš futuristický není
Zdroj: Radek Pecák
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
Na středové konzole jsou pouze různé úložné boxy
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrálním displejem je stejná dotyková lišta pro ovládání hlasitosti a teploty klimatizace jako v Golfu
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Ovladač světel je dobře viditelný
Zdroj: Radek Pecák
Pro spuštění zadních dveří musíte na místě režimů nejdříve přepnout tlačítka do módu pro zadní část
Zdroj: Radek Pecák
Vlevo na volantu se ovládá tempomat
Zdroj: Radek Pecák
Vpravo pak rádio a telefon
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vypadají obyčejně, ale jsou dobré
Zdroj: Radek Pecák
Mají i masážní funkci a ortopedický atest
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost na kolena
Zdroj: Radek Pecák
Kapsy i na telefon na opěradle
Zdroj: Radek Pecák
A boxy přístupné i pro ty vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Do zavazadlového prostoru se dostanete tradičně po vyklopení loga
Zdroj: Radek Pecák
Víko je vykrojené v oblasti zadních světel
Zdroj: Radek Pecák
Objem solidní, ale ne ohromující
Zdroj: Radek Pecák
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
Nářadí je uloženo v hluboké kapse u nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Pohled pod přední kapotu
Zdroj: Radek Pecák
Disky kol mají speciální aerodynamický tvar
Zdroj: Radek Pecák
Nabíjecí zásuvka je na místě tankovacího hrdla
Zdroj: Radek Pecák
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen
První jízdní test elektromobilu Volkswagen ID.3
Zdroj: Volkswagen