Popis

V Rakousku jsme měli možnost se poprvé seznámit s Octavií RS iV

Zdroj: Škoda Auto

Verzí v modelové řadě Octavia neustále přibývá

Popis

Verzí v modelové řadě Octavia neustále přibývá

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Varianta e-tec je od běžných benzinových či dieselových motorizací nerozeznatelná

Zdroj: Škoda Auto

Popis

I motor se tváří zcela normálně

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Toto je interiér

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Verze iV se nejsnáze pozná podle přidaných "dvířek" na blatníku

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Vyrábí se ve variantě kombi

Zdroj: Škoda Auto

Popis

i sedan

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Nabíjet lze z domácí zásuvky i z wallboxu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Označení iV dostanou i elektromobily

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Schéma uspořádání pohonu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Místo pro kabely je zde

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na jedno dobití zvládnou Octavie iV desítky kilometrů bezemisní jízdy

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Nejvýkonnější plug-in hybridní verzí je RS iV

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Podvozek je připraven na sportovní jízdu

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na zádi je docela dost nápisů

Zdroj: Škoda Auto

Popis

I s modelem RS jsme projížděli městem

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Interiér opět ozvláštňuje červená barva

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Sedačky jsou velmi dobré

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Volant je tříramenný

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Na dva ukazatele "paliv" si musíme zvykat čím dál častěji

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Také na grafiku zobrazování využívání jednotlivých paliv

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Další ekologickou možností je Octavia G-Tec na zemní plyn

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Lze ji plnit i ekologickým bioplynem

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Toto jsou její přístrojové ukazatele

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výkonová charakteristika

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výkonová charakteristika

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výkonová charakteristika

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výkonová charakteristika

Zdroj: Škoda Auto

Popis

Výkonová charakteristika

Zdroj: Škoda Auto

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt