V Rakousku jsme měli možnost se poprvé seznámit s Octavií RS iV
Zdroj: Škoda Auto
Verzí v modelové řadě Octavia neustále přibývá
Zdroj: Škoda Auto
Varianta e-tec je od běžných benzinových či dieselových motorizací nerozeznatelná
Zdroj: Škoda Auto
I motor se tváří zcela normálně
Zdroj: Škoda Auto
Toto je interiér
Zdroj: Škoda Auto
Verze iV se nejsnáze pozná podle přidaných "dvířek" na blatníku
Zdroj: Škoda Auto
Vyrábí se ve variantě kombi
Zdroj: Škoda Auto
i sedan
Zdroj: Škoda Auto
Nabíjet lze z domácí zásuvky i z wallboxu
Zdroj: Škoda Auto
Označení iV dostanou i elektromobily
Zdroj: Škoda Auto
Schéma uspořádání pohonu
Zdroj: Škoda Auto
Místo pro kabely je zde
Zdroj: Škoda Auto
Na jedno dobití zvládnou Octavie iV desítky kilometrů bezemisní jízdy
Zdroj: Škoda Auto
Nejvýkonnější plug-in hybridní verzí je RS iV
Zdroj: Škoda Auto
Podvozek je připraven na sportovní jízdu
Zdroj: Škoda Auto
Na zádi je docela dost nápisů
Zdroj: Škoda Auto
I s modelem RS jsme projížděli městem
Zdroj: Škoda Auto
Interiér opět ozvláštňuje červená barva
Zdroj: Škoda Auto
Sedačky jsou velmi dobré
Zdroj: Škoda Auto
Volant je tříramenný
Zdroj: Škoda Auto
Na dva ukazatele "paliv" si musíme zvykat čím dál častěji
Zdroj: Škoda Auto
Také na grafiku zobrazování využívání jednotlivých paliv
Zdroj: Škoda Auto
Další ekologickou možností je Octavia G-Tec na zemní plyn
Zdroj: Škoda Auto
Lze ji plnit i ekologickým bioplynem
Zdroj: Škoda Auto
Toto jsou její přístrojové ukazatele
Zdroj: Škoda Auto
Výkonová charakteristika
Zdroj: Škoda Auto
Výkonová charakteristika
Zdroj: Škoda Auto
Výkonová charakteristika
Zdroj: Škoda Auto
Výkonová charakteristika
Zdroj: Škoda Auto
Výkonová charakteristika
Zdroj: Škoda Auto