Zdroj: Radek Pecák
Na první pohled Audi e-tron elektromobil moc nepřipomíná
Zdroj: Radek Pecák
I boční silueta má typické rysy SUV
Zdroj: Radek Pecák
Zatím jsme testovali variantu s klasickými zrcátkami
Zdroj: Radek Pecák
Auto jezdilo na obřích příplatkových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Proužky na spodní části nárazníku evokují chybějící výfuky
Zdroj: Radek Pecák
I uvnitř jde o klasické soudobé Audi
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dost
Zdroj: Radek Pecák
A vpředu se cestující uvelebí ve velkých křeslech
Zdroj: Radek Pecák
Do kufru lze naložit náklad s objemem 600 litrů
Zdroj: Radek Pecák
Myslelo se i na praktičnost
Zdroj: Radek Pecák
A dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Pro nabíjecí kabely je k dispozici speciální schránka pod přední kapotou
Zdroj: Radek Pecák
Audi dodává dokonce i koncovku pro nabíjení z domácí "motorové" zásuvky
Zdroj: Radek Pecák
Případně můžete kabel nahradit jiným s koncovkou do zásuvky 230 Voltů
Zdroj: Radek Pecák
Tlumící materiály na kapotě nejsou zapotřebí
Zdroj: Radek Pecák
Motiv čtyř proužků se objevuje na masce
Zdroj: Radek Pecák
Na kolech
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zcela nový je volič jízdních režimů. Posuvná je jen jeho levá kovová část
Zdroj: Radek Pecák
Páčky pod volantem neslouží pro řazení převodových stupňů, ale volí se jimi míra rekuperace
Zdroj: Radek Pecák
Spodní displej má funkci ovladače komfortních prvků, ale může sloužit třeba také jako tabulka pro psaní navigačních údajů
Zdroj: Radek Pecák
Z Wallboxu se vůz na plnou kapacitu dobije během noci
Zdroj: Radek Pecák