Seat Leon Cupra ST je zatím k mání pouze ve verzi PHEV

Popis

Seat Leon Cupra ST je zatím k mání pouze ve verzi PHEV

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Příplatková barva působí zlověstně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pokud je sucho, tak vůz jezdí parádně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Záď zatěžuje také baterie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Měděné logo je už standardem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Světelný podpis se shoduje s běžnými verzemi Seatu Leon

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dramatické linie na spodní části nárazníku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Falešné výdechy působí pouťově

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je také z normálních Leonů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou ovšem sportovnějí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Část interiéru byla barevně sladěna s lakem karosérie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je dostatek místa

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Uprostřed zadního opěradla lze vytvořit solidně velký prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro vstup do kufru je třeba uchopit do roky madlo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V případě potřeby by se ve voze dalo i přespat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

U zadního nárazníku je ještě prohlubeň na kabely

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zásuvka na 230 Voltů v kufru je za příplatek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na volantu je tlačítko pro rychlé přepínání jízdních režimů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Totéž lze udělat i méně pohodlně na displeji

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Součástí volantu je rovněž startovací tlačítko

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pádla pro nápovědu převodovce jsou mohutná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místo startovacího tlačítka je knoflík na vypínání stabilizace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nabité auto ujede na elektřinu bezmála 50 kilometrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Digitální displej může obsahovat třeba graf znázorňující přetížení

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dřívější otočný knoflík pro spouštění světlometů vypadal lépe

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt