Seat Leon Cupra ST je zatím k mání pouze ve verzi PHEV
Zdroj: Radek Pecák
Příplatková barva působí zlověstně
Zdroj: Radek Pecák
Pokud je sucho, tak vůz jezdí parádně
Zdroj: Radek Pecák
Záď zatěžuje také baterie
Zdroj: Radek Pecák
Měděné logo je už standardem
Zdroj: Radek Pecák
Světelný podpis se shoduje s běžnými verzemi Seatu Leon
Zdroj: Radek Pecák
Dramatické linie na spodní části nárazníku
Zdroj: Radek Pecák
Falešné výdechy působí pouťově
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je také z normálních Leonů
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou ovšem sportovnějí
Zdroj: Radek Pecák
Část interiéru byla barevně sladěna s lakem karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Uprostřed zadního opěradla lze vytvořit solidně velký prostor
Zdroj: Radek Pecák
Pro vstup do kufru je třeba uchopit do roky madlo
Zdroj: Radek Pecák
V případě potřeby by se ve voze dalo i přespat
Zdroj: Radek Pecák
U zadního nárazníku je ještě prohlubeň na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Zásuvka na 230 Voltů v kufru je za příplatek
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu je tlačítko pro rychlé přepínání jízdních režimů
Zdroj: Radek Pecák
Totéž lze udělat i méně pohodlně na displeji
Zdroj: Radek Pecák
Součástí volantu je rovněž startovací tlačítko
Zdroj: Radek Pecák
Pádla pro nápovědu převodovce jsou mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Místo startovacího tlačítka je knoflík na vypínání stabilizace
Zdroj: Radek Pecák
Nabité auto ujede na elektřinu bezmála 50 kilometrů
Zdroj: Radek Pecák
Digitální displej může obsahovat třeba graf znázorňující přetížení
Zdroj: Radek Pecák
Dřívější otočný knoflík pro spouštění světlometů vypadal lépe
Zdroj: Radek Pecák