Popis

Na venkovských silnicích se nám auto hodně líbilo

Zdroj: Radek Pecák

Zadní partie také nemá tuctový design

Popis

Zadní partie také nemá tuctový design

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jméno Bayon je zcela nové

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Linku vycházející ze zadních světel tvoří pouze odrazky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je klasický

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeho vzhled ozvláštňují je dekory v jednobarevném plastu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou velmi dobré

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nastavení sklonu opěradla se ale děje jen pomocí páček

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa dostatek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také kufr není k zahození

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Plato lze zastrčit do drážky za zadním sedadlem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod podlahou je dojezdová rezerva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Digitální přístrojový štít

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Středový displej má slušnou velikost

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Manuální klimatizace se ovládá klasickým způsobem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz měl také vyhřívané sedačky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a dostatek USB portů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Anachronismem je páčka na otevírání krytu nádrže

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Řazení je skvělé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Bayon zatím zůstal u mechanické parkovací brzdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tlačítkem na volantu lze vypnout systém pro udržování se v pruhu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Odkládacích prostor je tak akorát

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kapsa v zadních dveřích je ale spíše symbolická

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor poskytuje solidní dynamiku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Je tichý, a tudíž speciální těsnící materiál na kapotě netřeba

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Žraločí ploutev anténky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Střešní ližiny

Zdroj: Radek Pecák