Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie také nemá tuctový design
Zdroj: Radek Pecák
Jméno Bayon je zcela nové
Zdroj: Radek Pecák
Linku vycházející ze zadních světel tvoří pouze odrazky
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je klasický
Zdroj: Radek Pecák
Jeho vzhled ozvláštňují je dekory v jednobarevném plastu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velmi dobré
Zdroj: Radek Pecák
Nastavení sklonu opěradla se ale děje jen pomocí páček
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místa dostatek
Zdroj: Radek Pecák
Také kufr není k zahození
Zdroj: Radek Pecák
Plato lze zastrčit do drážky za zadním sedadlem
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahou je dojezdová rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
Středový displej má slušnou velikost
Zdroj: Radek Pecák
Manuální klimatizace se ovládá klasickým způsobem
Zdroj: Radek Pecák
Vůz měl také vyhřívané sedačky
Zdroj: Radek Pecák
a dostatek USB portů
Zdroj: Radek Pecák
Anachronismem je páčka na otevírání krytu nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Řazení je skvělé
Zdroj: Radek Pecák
Bayon zatím zůstal u mechanické parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítkem na volantu lze vypnout systém pro udržování se v pruhu
Zdroj: Radek Pecák
Odkládacích prostor je tak akorát
Zdroj: Radek Pecák
Kapsa v zadních dveřích je ale spíše symbolická
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na šestnáctipalcových kolech
Zdroj: Radek Pecák
Motor poskytuje solidní dynamiku
Zdroj: Radek Pecák
Je tichý, a tudíž speciální těsnící materiál na kapotě netřeba
Zdroj: Radek Pecák
Žraločí ploutev anténky
Zdroj: Radek Pecák
Střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák