Zdroj: Radek Pecák
Přední partie obsahuje typické rysy současných Dacií
Zdroj: Radek Pecák
Z boku je vidět, jak je vůz malý
Zdroj: Radek Pecák
Převisy karosérie jsou minimální
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je z levnějších materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Přední sedačky jsou užší
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je místo jen pro dvě děti
Zdroj: Radek Pecák
Kufr ovšem poměrně překvapí svým objemem
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradlo se dá sklápět jen jako celek
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je ještě rezervní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Kryt víka je jen částečný
Zdroj: Radek Pecák
Odjišťování probíhá pomocí tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
V motorovém prostoru zaujímají elektrické komponenty jen část místa
Zdroj: Radek Pecák
Ovladač režimů převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda má důležitější roli než v jiných autech
Zdroj: Radek Pecák
Volant má klasický kulatý tvar
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je solidně přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Ovšem palubní počítač se ovládá tlačítkem za volantem
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici je také navigace
Zdroj: Radek Pecák
a parkovací kamera
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace je manuální
Zdroj: Radek Pecák
Řada tlačítek je na různých místech
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací kapsa je na předních dveřích, na zadních už ne
Zdroj: Radek Pecák
Táhla pro otevírání kapoty a nabíjecího otvoru
Zdroj: Radek Pecák
Ten je na přídi
Zdroj: Radek Pecák
Standardně není rychlonabíjení k dispozici
Zdroj: Radek Pecák
Ovládat okna lze kolébkovým přepínačem na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Některé šrouby v interiéru nejsou zakryté
Zdroj: Radek Pecák
Lacině působící ovládací prvky vlevo pod volantem
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou čtrnáctipalcová
Zdroj: Radek Pecák
Auto oživují doplňky
Zdroj: Radek Pecák
které hrdě propagují elektriccký pohon
Zdroj: Radek Pecák
Energie v baterii vystačí na zhruba dvě stě kilometrů
Zdroj: Radek Pecák