První Hondy E pro zákazníky dorazí do Česka v srpnu

Popis

První Hondy E pro zákazníky dorazí do Česka v srpnu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tvary jsou jednoduché a oku lahodící

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je naprosto jedinečný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takto se zobrazuje dění za vozem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Okna ve dveřích nemají rámy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na palubní desce je také imitace dřeva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Druhý displej zleva může ovládat spolujezdec

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Neobvyklé je i řešení přepínače jízdních režimů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pohled na interiér ze strany spolujezdce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pro ovládání klimatizace zůstala zachována klasická tlačítka a kolečka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Menší dojezd předurčuje vůz k městskému využívání

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Režim aquarium nejde zapnout během jízdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přístrojové ukazatele nahrazuje jediný displej

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další displej je zabudován do vnitřního zpětného zrcátka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Další fyzická tlačítka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na palubě i klasická zásuvka na 230 Voltů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Čelní sloupek je docela masivní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jednoduchý design výplní dveří

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Okna se ovládají klasicky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dveřní klika je ale zapuštěná

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A místo zrcátka najdete kameru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu je místa tak pro lidi do 175 centimetrů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je poměrně malý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod dnem jsou ještě přihrádky na povinnou výbavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zkoušený vůz jezdil na kolech s velikostí 17 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Otvor pro nabíjení je uprostřed kapoty

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto lze dobíjet i u rychlých stojanů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tlačítka pro odjištění krytu dobíjecí zásuvky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kulatý design světel

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt